5

سه انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر : 240991
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه‌، دبیر هیات نظارت مرکزی، عضو هیات نظارت مرکزی و نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان در استان تهران را منصوب کرد.

به گزارش  افق نیوز، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه‌، دبیر هیات نظارت مرکزی، عضو هیات نظارت مرکزی و نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان در استان تهران را منصوب کرد.

در احکام فرهاد رهبر آمده است:

«جناب آقای دکتر محمد قربانی گلشن آبادی

مدیرکل تشکل‌های اسلامی – سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی

نظر به مراتب، تخصص و تجارت ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر هیات نظارت مرکزی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خدای قادر و متعال و بهره‌مندی از فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به تشکیل «دبیرخانه هیات نظارت مرکزی» در اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید.

فرهاد رهبر – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

همچنین در حکم دیگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، آمده است:

«حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر کلانتری

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به ماده ۵ آیین‌نامه تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان، مصوب جلسه ۴۴۸ مورخ ۷۸/۶/۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان عضو هیات نظارت مرکزی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خدای قادر متعال و بهره‌مندی از فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به حضور فعال و منظم در جلسات هیات نظارت مرکزی و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه با هماهنگی «دبیرخانه هیات نظارت مرکزی» مستقر در اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی موفق و موید باشید.

فرهاد رهبر – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دیگر، قربانی گلشن آبادی را به عنوان نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت مرکزی بر تشکل‌های دانشگاهیان در استان تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر محمد قربانی گلشن آبادی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به بند ج ماده ۴ آیین‌نامه تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان، مصوب جلسه ۴۴۸ مورخ ۷۸/۶/۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت مرکزی بر تشکل‌های دانشگاهیان در استان تهران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خدای قادر متعال و بهره‌مندی از فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری منظم جلسات هیات نظارت، فعالسازی تشکل‌های دانشگاهی و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه با هماهنگی کامل «اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی» موفق و موید باشید.

فرهاد رهبر – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=240991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر