3

یکی از اعضای شورای شهر رباط کریم سلب عضویت می شود

  • کد خبر : 241075
  • ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از سلب عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم در آینده نزدیک خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از سلب عضویت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم در آینده نزدیک خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آخرین استعلامی که از نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم داشتیم، متوجه شدیم کارت پایان خدمت یکی از اعضای شورای این شهر ابطال شده است.
به گزارش افق نیوز، نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قطعا این عضو شورا دیگر صلاحیت برای عضویت در شورای شهر را ندارد، اضافه کرد: به همین خاطر در اولین جلسه شورای حل اختلاف استان تهران موضوع سلب عضویت این عضو شورا قطعی می شود.
نوروزی به مکاتبات نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بر همین اساس این عضو شورا هم اکنون سرباز محسوب شده و باید به خدمت سربازی برود.
نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این عضو شورا در توضیحات خود به استانداری تهران اعلام کرده است، که از ابطال کارت پایان خدمت خود اطلاعی نداشته است.
نوروزی ادامه داد: به احتمال قوی جلسه شورای حل اختلاف استان تهران هفته آینده برگزار می شود که در این جلسه ضمن رسیدگی به موضوع پرونده این عضو شورا به وضعیت آن دسته از کارکنانی که بدون داشتن صلاحیت در برخی از ادارات مشغول به کار هستند رسیدگی می شود.
بر اساس این گزارش، برخی از اعضا شورای شهرها در استان تهران نیز، همچنان در شهرداری های این استان مشغول کار هستند.
منبع: مهر
برچسب ها
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر