1

بارها با مهدی صحبت کردیم اما تصمیمش را گرفته بود/ قرارداد برانکو تمام نشده که عجولانه آن را تمدید کنیم

  • کد خبر : 241535
  • ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد برانکو هنوز تمام نشده که بخواهیم عجولانه آن را امضا کنیم اما همه چیز آماده است و او صد‌درصد در پرسپولیس باقی خواهد ماند.
 

خبرگزاری فارس: بارها با مهدی صحبت کردیم اما تصمیمش را گرفته بود/ قرارداد برانکو تمام نشده که عجولانه آن را تمدید کنیم

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس، تمدید قرارداد با برانکو و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: از جلسه‌ای که با مسئولان سازمان لیگ برگزار کردید، بگویید.

جلسه خوبی با مسئولان سازمان لیگ برگزار کردیم. در این جلسه در خصوص بحث بلیت فروشی اینترنتی در بازی‌های خانگی پرسپولیس صحبت‌هایی انجام شد و کم کم باید به این سمت برویم که بلیت فروشی‌ها را اینترنتی انجام دهیم.

فارس: مهدی طارمی هم که دیروز به قطر رفت

بله، او با ما هماهنگ کرده بود و قرار است برای انجام تست‌های پزشکی به قطر برود و بعد به ایران برگردد.

فارس: پولی از سوی قطری‌ها به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد؟

فعلاً نه اما همه این مسائل مانده تا بحث حضور این بازیکن در الغرافه قطعی شود.

فارس: جدایی طارمی در این مقطع، آن هم در حالی که پرسپولیس به چنین بازیکنی نیاز داشت کار را سخت نمی‌کند؟ یعنی نمی‌شد او را نگه داشت؟

وقتی این بازیکن نمی‌خواهد بماند من که نمی‌توانم به زور او را نگه دارم. از طرفی طارمی تا اول بهمن محروم است و بعد از آن تا بخواهد خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند به آخر فصل می‌رسیم و بعد هم که قراردادش تمام می‌شود. او خودش گفت که یک ثانیه هم نمی‌توانم اینجا بمانم. کلی با او لابی کردیم و همه با او به صحبت پرداختیم اما گفت می‌خواهم به تیم جدید بروم و از آنجا راهی اروپا شوم.

فارس: خب با این شرایط که پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم است آیا فکر نمی‌کنید تیم ضربه می‌خورد؟

باز هم می‌گویم به زور نمی‌توانستیم او را نگه داریم. اگر بازیکنی را به زور نگه دارید درست حسابی تمرین نمی‌کند و دلش با تیم نیست. ورزش هم یک مقوله دلی است. ما، برانکو و اعضای هیأت مدیره بارها با او صحبت کردیم تا در پرسپولیس بماند اما او تصمیمش را گرفته بود که برود.

فارس: اینکه گفته می‌شود چون طارمی قراردادش را تمدید نکرد و اگر در آخر فصل جدا می‌شد ریالی به پرسپولیس نمی‌رسید و به همین دلیل از سوی باشگاه او مجبور به جدایی شد تا حق ترانسفرش به پرسپولیس برسد، صحت دارد؟

این مسئله کذب است. چه کسی این حرف را زده است؟ ما این همه اصرار کردیم که او بماند.در ورزش هیچ وقت مسائل پنهان نمی‌ماند و همه چیز خیلی زود برملا می‌شود. امکان ندارد که باشگاه پرسپولیس برای پول کار بی‌منطق کند. این حرف‌ها کذب محض است و می‌توانید از خودش هم این سؤال را کنید.

فارس: ۳۹ هزار دلاری که ژوزه تادئو طلب کرده بود را به او پرداختید؟

بله، ما طلب او را صفر کردیم تا دیگر پولی از ما طلب نداشته باشد.

فارس: در حالی که عنوان شده بود باشگاه پرسپولیس با طلبکارانش تسویه حساب کرده و یا تکلیف بدهی آنها را مشخص کرده اما شاهد هستیم که بازیکنی مثل مسعود همامی به دلیل طلبش به AFC شکایت کرده است. این مسائل وضعیت پرسپولیس را در بحث حضور در آسیا دچار مشکل نمی‌کند؟

دیگر پولی نیست که بخواهیم بدهیم. بازیکنان یا طلبکاران باید توافق می‌کردند و اینکه بخواهند اینگونه روی ما فشار بیاورند مشکلی نیست. ما تا همین جا هم کلی بدهی خارجی و داخلی را هم پرداخت کرده‌ایم ومطمئنا کسانی که گذشت نکنند رسیدگی به پرونده آنها دچار پروسه طولانی خواهد شد.

فارس:‌آقای گرشاسبی! شما بیش از ۲ ماه است که هر هفته مدعی تمدید قرارداد با برانکو در چند روز آینده می‌شوید اما هنوز این اتفاق رخ نداده است!

این مسائل به خاطر شلوغی این روزها و کارهای زیاد است. در ضمن قرارداد برانکو که تمام نشده که بخواهیم عجولانه آن را امضا کنیم! همه چیز این قرارداد آماده است و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. بدون شک در یک فرصت مناسب باید روی بند بند قرارداد صحبت کنیم اما خودتان شاهد هستید هر روز برای ما یک داستان جدید درست می‌کنند. همه چیز انجام شده و این قرارداد صددرصد امضا خواهد شد.

فارس: اگر شما بخواهید منتظر بمانید تا قرارداد برانکو تمام شود که شاید او با یک تیم جدید به توافق برسد.

نه اینطور نیست. برانکو فرد روراستی است و اگر بخواهد جایی برود به ما می‌گوید.

فارس: استقلالی‌ها مدعی هستند که از سوی مربی و مسئولان پرسپولیس فشارهایی به راه افتاده تا استقلالی‌ها محروم شوند.

من با آقای افتخاری مدیرعامل استقلال صحبت کردم و این حرف‌ها را رد کرد. البته ما نسبت به برخی مسائل و داوری‌ها معترض هستیم و آن را به صورت کتبی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام کردیم.

فارس: اما افتخاری روز گذشته مصاحبه‌ای کرد و گفت که با شما صحبت می‌کند تا به برانکو بگویید اسم استقلالی‌ها را نیاورد.

آقای افتخاری با من صحبت کرد و این موضوع را گفت و من هم به برانکو گفتم که در مصاحبه‌هایش اسمی از تیمی نیاورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر