2

هشدار ایران خودرو نسبت به سایت های تقلبی فروش

  • کد خبر : 241827
  • ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

گروه صنعتی ایران خودرو با صدور بیانیه ای نسبت به فعالیت برخی سایت های تقلبی فروش محصولات این خودروساز هشدار داد و ضمن تاکید برای پیگیری و برخورد حقوقی و قضائی با این اقدام، از هموطنان خواست در خرید محصولات ایران خودرو دقت نظر لازم را داشته باشند.

 به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس، در این بیانیه آمده است: «اخیرا مشاهده شده است که برخی سایت ها با آدرس اینترنتی و طراحی ظاهری شبیه به وب‌سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو ایجاد شده است. گروه صنعتی ایران خودرو فعالیت تمامی این وب سایت ها یا مسیرهای ارتباطی دیگر را تائید نکرده و تاکید می کند که تنها کانال ثبت نام محصولات ایران خودرو سایتesale.ikco.ir است.

 

بی‌شک اقدام های حقوقی و قضائی لازم در اسرع وقت برای مقابله با این وب سایت های مشابه و تقلبی به عمل خواهد آمد اما همزمان با این اقدامات از هموطنان عزیز درخواست می شود، هنگام ثبت نام و خرید محصولات ایران خودرو از صحت و سقم کانال‌های ارتباطی اطمینان حاصل کنند.

 

همچنین تاکید می شود که در هنگام واریز وجه، حتی در نمایندگی های رسمی نیز اطمینان داشته باشند که پول صرفا به حساب گروه صنعتی ایران خودرو واریز می شود.

 

گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به اعتماد و همراهی مشتریان گرانقدر، وظیفه خود می داند تا علاوه بر اجرای طرح های متنوع فروش، راه های ایمن و آسانی را برای ثبت نام و خرید این محصولات تدارک ببیند که این مسیرها صرفا وب سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و نمایندگی های رسمی و معتبر گروه در سراسر کشور است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر