2

دنیزلی: قبلا با آجورلو در پاس همکاری داشتم/ امکان کار با تراکتورسازی هست

  • کد خبر : 241920
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۹:۵۸

مصطفى دنیزلى مربى مطرح فوتبال ترکیه که سابقه حضور در دو باشگاه پاس و پرسپولیس ایران را داشته شب گذشته در شبکه تلویزیونى تى ار تى خبر مذاکره با تراکتورسازى و احتمال حضور در این باشگاه را تایید کرد.

مصطفى دنیزلى مربى مطرح فوتبال ترکیه که سابقه حضور در دو باشگاه پاس و پرسپولیس ایران را داشته شب گذشته در شبکه تلویزیونى تى ار تى خبر مذاکره با تراکتورسازى و احتمال حضور در این باشگاه را تایید کرد.

به گزارش افق نیوز، مصطفى دنیزلى مربى مطرح فوتبال ترکیه که سابقه حضور در دو باشگاه پاس و پرسپولیس ایران را داشته شب گذشته در شبکه تلویزیونى تى ار تى ترکیه خبر مذاکره با تراکتورسازى و احتمال حضور در این باشگاه را تایید کرد.

‌دنیزلى در پاسخ به سوال مجرى برنامه گفت: بله هفته گذشته مذاکرات با حضور على گل تکین(دستیار دنیزلى در پاس) انجام شد، او هم فوتبال ایران را خوب مى‌شناسد. آن زمان که ابتدا به ایران رفتم تراکتورسازى در لیگ دسته اول بود بعد قهرمان شد و حالا در لیگ برتر حضور دارد. مدیرعامل باشگاه آجورلو دوست من است که قبلا در پاس با هم کار کردیم و آدم خوبى است. او الان مدیر تراکتورسازى شده و این پیشنهاد را مطرح کرد.

دنیزلى همچنین در ادامه عنوان کرد: هفته قبل با هم چند مذاکره خوب داشتیم. تراکتورسازی تیم بزرگى است و آنها در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند‌، هنوز مدت و شرایط قطعى همکارى مشخص نشده اگر همه چیز فراهم باشد و به توافق برسیم ان‌شالله امکان همکارى هست.

* دنیزلى همچنین در گفت و گو با روزنامه حریت گفت: مذاکرات خوبى با تراکتورسازى انجام شده و همچنان ادامه دارد.

وى همچنین در پاسخ سوال خبرنگار این روزنامه پیرامون اغتشاشات اخیر که در ایران اتفاق افتاده، گفت: ایران کشور خوب و امنى است و مردمانش بدون دخالت خارجى‌ها آینده کشورشان را مى‌سازند. این مسائل هم اهمیت زیادى ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241920

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر