1

اولین کسی بودم که رکوردشکنی حسینی را تبریک گفتم/ به بسیاری از دسیسه‌ها پی خواهید برد

  • کد خبر : 241924
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

کاپیتان باشگاه استقلال عنوان کرد: بعد از بازی اولین کسی بودم که به سیدحسین تبریک گفتم و باز هم به او تبریک می‌گویم. خوشحالم که به این رکورد ارزشمند دست یافته و امیدوارم همین روند خوب را ادامه بدهد.
 

به گزارش افق نیوز، سیدمهدی رحمتی پس از آنکه همه پست‌های قبلی اینستاگرامش را پاک کرد، در پست جدیدش مطالب مهمی را بازگو کرد.

وی در اینستاگرامش نوشت: با ۲ تساوی اخیر تیم استقلال، بعضی‌ها سرحال شدند! طوری که بعد از ۳ گل‌ها و ۴ گل‌ها صدایشان در نیامد اما حالا که نبردیم فکر می‌کنند وقتش رسیده پیج‌های وابسته به خودشان را فعال و حملات را شروع کنند. این رفتارها بیش از هر چیز حقارت و ذات پلید آنها را یادآوری می‌کند.

درباره اتفاق‌های روز جمعه به چند نکته باید اشاره کنم:

۱- بعد از بازی اولین کسی بودم که به سیدحسین تبریک گفتم و باز هم به او تبریک می‌گویم. خوشحالم که به این رکورد ارزشمند دست یافته و امیدوارم همین روند خوب را ادامه بدهد.
۲- همانقدر که برای حسینی خوشحال شدم، باید برای علی قربانی ناراحت باشم. ما بازیکنان در کنار هم زندگی میکنیم و بین ما روابط عاطفی شکل می‌گیرد. مشکلات و دردها و غمهای همدیگر را می‌دانیم و نمی‌توانیم به اتفاقی که رخ داد، بی تفاوت باشیم.
۳- هوادار البته حق اعتراض دارد اما به عنوان کسی که نزدیک به ۲۰ سال از نزدیک محیط ورزشگاهها را تجربه کرده، احساس می‌کنم مردم ما این روزها بیش از گذشته کم طاقت و بی حوصله شده‌اند. آنها عصبانی هستند و شاید استادیوم و بازیکنان بهانه‌هایی برای تخلیه همه فشارهایی باشد که در حال تحملش هستند.
۴- فرهنگ ۷۰ ساله باشگاه استقلال چیزی جز احترام به هوادار و سر تعظیم فرود آوردن نیست. همان کاری که روز جمعه علی قربانی و همه ما بازیکنان انجام دادیم. حالا هم بهتر است از ماجرای جمعه بگذریم و به دشمنان استقلال فرصت سو استفاده ندهیم.
۵- هواداران عزیز؛ درباره همه اتفاقهای چند سال گذشته و شایعات و شیطنت‌هایی که درباره من ساختند با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه‌ای انجام دادم و از آنها تقاضا کردم در یک فرصت مناسب این مصاحبه را منتشر کنند. مطمئن باشید بعد از خواندن این مصاحبه به خیلی از دسیسه‌ها پی خواهید برد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=241924

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر