1

بازیکن زحمتکش و محبوب پرسپولیسی ها: دوست دارم در پرسپولیس بازنشسته شوم + تصویر

  • کد خبر : 242126
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

بله برد خیلی شیرینی بود که بابت آن به هواداران تیم تبریک می‌گویم. این برد یک قدم ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر کرد اگرچه به سختی به دست آمد. مهم نبود که دقیقه ۹۰ گل زدیم و مهم کسب ۳ امتیاز بود. در ضمن حریف خیلی سختکوش بود و انرژی زیادی گذاشتیم تا بتوانیم بازی را ببریم.

بدون تردید یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس و حتی فوتبال ایران، وحید امیری است.
وحید امیری بازیکن زحمتکش و محبوب پرسپولیسی ها: دوست دارم در پرسپولیس بازنشسته شوم + عکس

افق نیوز/ بدون تردید یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس و حتی فوتبال ایران، وحید امیری است. بازیکنی که شاید دیر به فوتبال حرفه‌ای وارد شد اما در چند سال اخیر او همواره جزو بی‌حاشیه‌ترین و آماده‌ترین بازیکنان لیگ بوده است. امیری آنقدر برای پرسپولیس بازیکن مهم و تأثیرگذاری است که در چند بازی که او به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند، سرخپوشان یک باخت مقابل صنعت نفت آبادان و یک تساوی مقابل فولاد کسب کردند. با این بازیکن ملی‌پوش گفت‌وگویی درباره شرایط پرسپولیس انجام داده و او از تصمیم کی‌روش و کادر فنی حمایت کرده است.

یک برد دقیقه نودی مقابل مشکی‌پوشان کسب کردید.
بله برد خیلی شیرینی بود که بابت آن به هواداران تیم تبریک می‌گویم. این برد یک قدم ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر کرد اگرچه به سختی به دست آمد. مهم نبود که دقیقه ۹۰ گل زدیم و مهم کسب ۳ امتیاز بود. در ضمن حریف خیلی سختکوش بود و انرژی زیادی گذاشتیم تا بتوانیم بازی را ببریم.

پرسپولیس این برد را مدیون پاس خوب تو است؟
خودم این طور فکر نمی‌کنم چون همه بچه‌های تیم برای این برد زحمت کشیدند. نعمتی سماجت زیادی کرد تا توپ به اوت نرود و من هم حیفم‌ آمد که توپ به آن خوبی را سانتر نکنم و خدا را شکر که علیپور این پاس را تبدیل به گل کرد و بازی را بردیم.

انتظار می‌رفت پرسپولیس راحت‌تر این بازی را ببرد.
هفته به هفته بازی‌های ما سخت‌تر می‌شود از این جهت که حریفان با همه قدرت مقابل ما قرار می‌گیرند تا بازی را نبازند. در چنین شرایطی ما هم باید تلاش‌مان را چند برابر کنیم تا زودتر به هدف‌مان برسیم. در شرایطی قرار داریم که نباید امتیاز از دست بدهیم و هدف‌مان این است که زودتر قهرمانی خود را مسجل کنیم.

خیلی‌ها معتقدند ۱۶ امتیاز اختلاف با استقلال و همچنین فاصله زیاد با دیگر رقبا بدین معناست که تیم شما قهرمان زودهنگام لیگ خواهد بود، نظرت چیست؟
نه. ما اصلاً این طور فکر نمی‌کنیم. کاری هم به رقبا نداریم که چقدر با ما فاصله دارند بلکه به ادامه روند رو به ‌رشد خودمان فکر می‌کنیم. همان طور که گفتم هر هفته بازی‌های ما سخت‌تر می‌شود و باید ما هم بهتر شویم تا در نتیجه‌گیری افت نکنیم. فراموش نکنید ما بزودی باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم و این یعنی مسیرمان در ادامه راه سخت‌تر می‌شود.

اینکه هر هفته و بعد از بازی‌های لیگ باید در اردوی تیم ملی ریکاوری کنید نفعی برای شما دارد؟
صد درصد. حتماً مربیان تیم ملی هدفی پیش‌رو دارند که چنین برنامه‌ای برای ملی‌پوشان تدارک دیده‌اند. از نظر من جمع شدن بازیکنان تیم ملی بعد از هر هفته از بازی‌ها این حسن را دارد که بازیکنان ملی پوش با یکدیگر صمیمی‌تر می‌شوند. از طرفی مربیان تیم ملی در تمرینات ریکاوری نکات خوبی را به بچه‌ها گوشزد می‌کنند که قطعاً در جام‌جهانی به کارمان می‌آید.

 

 

جدایی مهدی طارمی چقدر به پرسپولیس ضربه زد؟
طارمی دوست و همبازی خوب من است که قطعاً اگر در پرسپولیس می‌ماند شرایط ما خیلی بهتر می‌شد اما به هر حال او یک تصمیم مهم در مورد آینده‌اش گرفت و باید به این تصمیمش احترام گذاشت. ضمن اینکه اعتقاد دارم نباید از او دلگیر بود چرا که در زمان حضورش در پرسپولیس گل‌های مهمی را برای تیم به ثمر رساند و کم زحمت نکشید.

برای تمدید قرارداد با پرسپولیس تصمیم گرفته‌ای؟
اگر قرار باشد در ایران بمانم قطعاً در تیمی غیر از پرسپولیس بازی نخواهم کرد. باید دید در آینده چه پیش می‌آید اما آنچه مسلم است دوست دارم در پرسپولیس بازنشسته شوم. اگر هم شرایط مهیا شد به فوتبال اروپا بروم هم بدم نمی‌آید چنین تجربه‌ای داشته باشم اگرچه در این سن‌ و سال رفتن به اروپا برای من خیلی سخت شده است.

منبع: روزنامه ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242126

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر