1

مخالفت مربی هاکی بانوان کره جنوبی با تشکیل تیم مشترک دو کره

  • کد خبر : 242162
  • ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

سارا ماری، مربی تیم هاکی بانوان کره جنوبی به تشکیل تیم مشترک هاکی بانوان دو کره اعتراض کردو اظهار کرد و این کار را باعث افت بازیکنانش دانست.

هاکی کره جنوبی

سارا ماری، مربی تیم هاکی بانوان کره جنوبی به تشکیل تیم مشترک هاکی بانوان دو کره اعتراض کردو اظهار کرد و این کار را باعث افت بازیکنانش دانست.

به‌ گزارش ‌افق نیوز و به نقل از سایت Inside the games، هفته‌ گذشته در پی مذاکرات دو کره در رابطه با حضور کره شمالی در المپیک زمستانی ۲۰۱۸، پیشنهاداتی درباره تشکیل تیم مشترک هاکی بانوان این دو کشور مطرح شد.

با این حال مربی تیم هاکی بانوان کره جنوبی با این تصمیم مخالف است و معتقد است که ادغام کردن تیم هاکی بانوان کره شمالی و کره جنوبی به بازیکنان او آسیب می‌رساند.

ماری اعلام کرد که درباره این برنامه‌ها اطلاعی به او داده نشده و خودش نیز بعدا از تصمیمات دولت مطلع شده است.

این مربی آمریکایی اظهار کرد که از این خبر شوکه شده است زیرا کمتر از یک ماه به المپیک زمستانی ۲۰۱۸ باقی‌ مانده و برای چنین تصمیمی بسیار دیر است.

روز دوم بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ تیم هاکی بانوان کره جنوبی با سوئیس مسابقه خواهد داد.

مربی تیم هاکی بانوان کره جنوبی معتقد است اگر قصد چنین کاری وجود داشت، باید دو یا سه سال زودتر این اتفاق می‌افتاد. دیگر مسئولان هاکی روی یخ کره جنوبی نیز در مصاحبه با رویترز اعلام کردند که به نظرشان این تصمیم بیهوده و ترسناک است. آمارها نشان داده که ۷۰ درصد افراد با این تصمیم مخالف هستند و از دولت کره جنوبی می‌خواهند که آن را لغو کند.

سارا ماری درباره این اتفاق افزود: ادغام شدن دو تیم به بازیکنان ما آسیب می‌رساند. پست‌های بازیکنان در بازی‌ها مشخص شده و همه آنها شایستگی بازی کردن در المپیک را  دارند. ‌اضافه شدن افراد جدید آسیب زا است. من از چنین تصمیمی بسیار شوکه شدم. ابتدا حتی باور نمی‌کردم که چنین تصمیمی گرفته شود. حالا این پیشنهاد بسیار جدی شده است. امیدوارم به من فشاری برای انتخاب بازیکنان کره شمالی وارد نشود. من می‌خواهم بهترین بازیکنان مسابقه دهند.

دیروز (سه‌شنبه) یکی از مسئولان وزارت ورزش کره جنوبی اعلام کرد که پیشنهادی برای تشکیل تیم‌های مشترک دیگر در المپیک زمستانی وجود ندارد و تنها تیمی که تشکیل آن فعلا مطرح شده است تیم مشترک هاکی بانوان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242162

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر