1

باشگاهی با بازیکن پرسپولیس مذاکره کند محروم می‌شود

  • کد خبر : 242771
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۵۸

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ باشگاهی حق ندارد در این مقطع از فصل با بازیکن باشگاه دیگر وارد مذاکره شود.

گرشاسبی

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ باشگاهی حق ندارد در این مقطع از فصل با بازیکن باشگاه دیگر وارد مذاکره شود.

افق نیوز، حمیدرضا گرشاسبی در مورد تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: الان وقتش نیست که بخواهیم برای تمدید قرارداد بازیکنان با آنها وارد مذاکره شویم، چرا که تا پایان فصل چهار ماه دیگر باقی مانده است. خیلی از نفرات تیم فعلی با باشگاه قرارداد دارند و الان زمان خوبی برای مذاکره کردن با آنها نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که عدم تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان پرسپولیس باعث می‌شود آنها در پایان فصل با پیشنهادات تیم‌های دیگری مواجه شده و بازارگرمی کنند، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید بازیکنی این کار را نخواهد کرد و به موقع برای تمدید قرارداد‌ها اقدام خواهیم کرد. البته نفرات کمی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان می‌رسد و اکثراً با باشگاه قرارداد دارند. ضمن اینکه الان بخواهیم با بازیکنی وارد مذاکره شویم تیم به‌هم می‌ریزد و تمرکز بازیکنان از بین می‌رود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، یادآور شد: همان‌طور که گفتم فرصت کافی برای تمدید قرارداد با این نفرات داریم. اگر بخواهیم از الان در مورد تمدید قرارداد و مسائل مالی با این نفرات صحبت کنیم قطعاً تمرکزشان به‌هم می‌خورد و به جای بازی‌های پیش‌رو به مسائل دیگر فکر خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر باشگا‌ه‌های دیگر برای جذب بازیکنان پرسپولیس با آنها وارد مذاکره شوند، چه خواهد شد؟»، گفت: هر بازیکنی خواست از تیم برود تصمیم با خودش است. پرسپولیس برای خودش در فوتبال ایران و آسیا جایگاهی دارد. به شایعات هم نباید توجه کرد و هر موقع خود بازیکن مدعی شد می‌خواهد به تیم دیگری برود آن وقت شما باور کنید. این صحبت‌‌ها را مطرح می‌کنند تا آرامش تیم ما را از بین ببرند. هیچ تیمی حق ندارد از الان با بازیکن تیم دیگری وارد مذاکره شود و اگر باشگاهی با بازیکن ما در این مقطع مذاکره کند باید آن باشگاه را محروم کنند. مگر می‌شود من از الان بروم با بازیکن تیم دیگری وارد مذاکره شوم؟! شما چند روز صبر کنید، ما برای تمدید قرارداد‌ها هم اقدام خواهیم کرد.

گرشاسبی در پایان درباره پرونده‌های شکایتی باشگاه پرسپولیس نیز اضافه کرد: ما پرونده‌های شکایتی زیادی را بستیم، اما هنوز این پرونده‌ها به باشگاه می‌آید. این پرونده‌ها تمام شدنی نیستند و از زیرزمین هم می‌آیند!

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر