2

بیست‌وپنجمین شهردار قائم‌شهر معارفه شد

  • کد خبر : 242941
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

برای کنترل بخشی از ترافیک شهر بازگشایی پارکینگ‌های رایگان در نقاط پرترافیک و شلوغ یکی از راهکارهای مهم است که در صدد هستیم هرچه سریعتر این پارکینگ‌ها را راه‌اندازی کنیم.

معین پور - کراپ‌شده
 بهمن معین‌پور به عنوان بیست‌وپنجمین شهردار قائم‌شهر معارفه شد.

به گزارش افق نیوز، بهمن معین‌پور شهردار جدید قائم‌شهر ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه‌اش، اظهار داشت: زمانی عهده‌دار پست شهرداری قائم‌شهر شدم که این سازمان همانند همه شهرداری‌ها با نابسامانی مالی و فزونی نیروها مواجه است که امیدوارم با استفاده از همه ظرفیت‌ها، بتوانم ساماندهی لازم را انجام دهم.

شهردار قائم‌شهر الویت برنامه‌هایش را اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بیان کرد و گفت: الویت اول با پل میدان جانبازان است که تا نیمه اسفند افتتاح خواهد شد و طرحهایی همچون تقاطع شهید مهدوی، زیرگذر دخانیات و حریم رودخانه تالار از جمله پروژه‌هایی است که در دست بررسی بوده و نیازمند نگاه ویژه است.

وی مدیریت پسماند قائم‌شهر را از دغدغه‌های اصلی شهرداری دانست و افزود: این معضل سالهاست که مردم شهر را درگیر خودش کرده است و امیدوارم با تمهیدات لازم بزودی به پایان برسد.

معین‌پور بر حل مشکل ترافیک شهر، تأکید کرد و گفت: برای کنترل بخشی از ترافیک شهر بازگشایی پارکینگ‌های رایگان در نقاط پرترافیک و شلوغ یکی از راهکارهای مهم است که در صدد هستیم هرچه سریعتر این پارکینگ‌ها را راه‌اندازی کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242941

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر