4

سجادی: اجازه نمی‌دهیم برگزاری بازی‌های آسیایی در ۲ شهر مشکل‌ساز شود

  • کد خبر : 243483
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۱۴

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: با برنامه‌ریزی و همکاری فدراسیون‌ها در خصوص برگزاری مسابقات در دو شهر جای نگرانی وجود ندارد.

نصرالله سجادی

نصرالله سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اظهار داشت: جلسه‌ای را با اصغر رحیمی، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و خانم اسلامیان برگزار کردم و یکسری اطلاعات در مورد بازی را از آنها گرفتم و در حال مطالعه این موارد هستم. گزارشی هم از اقدامات انجام شده در اختیار من قرار دادند. همچنین گزارشی از نشست اخیر در جاکارتا ارائه شد و یکسری از برنامه‌ها را در این دیدار هماهنگ کردیم. خوشبختانه کارها براساس زمان‌بندی و ثبت‌نام اولیه انجام شده است.

وی در خصوص نشست بعدی سرپرستان کاروان‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی گفت: نشست بعدی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در پاسخ به این پرسش که آیا لازم است دیداری از اندونزی داشته باشد، یادآور شد: فعلاً بیشتر کارها در ایران است. هیچ کاری فردی نیست و در نهایت تصمیمات در ستاد عالی بازی‌ها گرفته می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مسابقات در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ کار را برای کشورها سخت نمی‌کند، گفت: کار را مدیریت می‌کنیم و جای نگرانی نیست. با همکاری فدراسیون‌ها و  برنامه‌ریزی اجازه نمی‌دهیم مشکلی پیش بیاید. یک‌سری مسابقات در جاکارتا برخی در حومه جاکارتا و تعدادی هم در پالمبانگ است. مسابقات دو سوم رشته‌ها در جاکارتا و حومه این شهر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر