2

آل‌هاشم: بدون تردید توان و عمق راهبردی جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی روز به روز افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 244217
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بدون تردید توان و عمق راهبردی جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی روز به روز افزایش می‌یابد و ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن جواب این یاوه‌گویی‌ها را به نحو احسن خواهند داد.

سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

به گزارش افق نیوز/ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز، با اشاره به اینکه در روزهای گذشته تحرکاتی از سوی آمریکا برای تشدید تحریم‌ها بر علیه ایران انجام شد، اظهار داشت: تحرکات اخیر از سوی مقامات آمریکایی و صهیونیستی برای افزایش فشارها برای ایران به بهانه‌های واهی از جمله توسعه توان موشکی بوده و در آخرین اقدام ۱۴ سناتور آمریکایی به دولت اعلام کرده که تحریم‌های جدیدی بر علیه ایران اعمال کنند.

وی افزود: این طرح چند روز پیش مطرح شده و به صورت بسیار بی‌شرمانه درباره دارایی‌های مسئولین ایرانی اظهارنظر کردند، شکی نیست که هدفشان تشدید جنگ روانی بر علیه ایران اسلامی است تا اعتماد و ذهنیت مردم را نسبت به مسئولین خراب کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه ملت ایران نشان داده است که مستقل بوده و در راه خود مستحکم حرکت می‌کند، گفت: دشمنان باید بدانند ملت و نظام اسلامی نه تنها در باره نوع موشک‌ها و برد تسلیحات دفاعی خود مذاکره نخواهد کرد، بلکه برای مسائل داخلی، خودشان تصمیم می‌گیرند و اجازه دخالت را به هیچ کشور خارجی نخواهند داد.

وی ادامه داد: بدون تردید توان و عمق راهبردی جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی روز به روز افزایش می‌یابد و ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن جواب این یاوه گویی‌ها را به نحو احسنت خواهند داد.

آل هاشم با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن از چند جهت از اهمیت ویژه برخوردار است، خاطرنشان کرد: از یک سو وارد چهلمین سال انقلاب اسلامی می‌شویم و از سوی دیگر به تازگی دشمنان انقلاب، آشوبی بر اثر موج سواری بر مطالبات مردمی از موسسات مالی ایجاد کردند، ولی همانگونه که امام خامنه‌ای عزیز روز گذشته فرمودند، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود و همه مردم امسال در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم غیرتمند آذربایجان با سلایق مختلف در کنار هم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با شیطنت‌های استکبار جهانی در در این راهپیمایی حاضر خواهند شد. برادران مسیحی تبریزی نیز بیانیه ای صادر کردند که آنها نیز در کنار برادران مسلمان در راهپیمایی امسال شرکت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، به افزایش آلودگی هوا در تهران و تبریز و حاکم شدن شرایط مشابهی در این دو شهر، یادآور شد: آلودگی هوا گرچه به دلیل تکرار هر سال عادی به نظر می‌رسد ولی یکی از تهدیدات راهبردی است که سلامت و اقتصاد جامعه را به صورت مستقیم مورد هدف قرار می‌دهد که هرچند تاثیرات مخرب و منفی آن در کوتاه مدت احساس نمی‌شود.

وی افزود: مسئولین امر باید با نگاه کلان و راهبردی راه حلی عاجل و موثر و نه شعاری و سیاست زده برای حل مشکل آلودگی هوا بیابند که مستلزم اهتمام و جدیت بیشتری مسئولیت و تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط است.

آل هاشم با اشاره به فرارسیدن ایام تشکیل کمیته‌های انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) گفت: در روزهای اولیه پیروزی انقلاب و پس از آن کمیته‌های انقلاب اسلامی زحمات ارزشمندی داشتند که به ارواح پاک شهدای این نهاد درود و سلام می‌فرستیم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهادت حضرت زهرا(س)، افزود: امیدواریم مجالس عزاداری فاطمیه به نحو احسنت برگزار شود و الحمدلله برنامه‌ریزی‌های متعددی از سوی هیئات عزاداری پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244217

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر