3

حضور دو تن از نمایندگان شورای شهر اردبیل در نخستین همایش فرصت های جلب سرمایه گذاری در شهر جدید پردیس

  • کد خبر : 244753
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

دو تن از اعضای شورای شهر اردبیل به همراه معاون جلب سرمایه گذاری شهردار این شهر با حضور در نخستین پنل فرصت های سرمایه گذاری پردیس ،ظرفیت ها و توانمندی های شهر اردبیل را تشریح کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری افق نیوز از پردیس در این همایش که با حضور دهها سرمایه گذار داخلی و خارجی در حوزه های مختلف ، صنعتی و اقتصادی از امروز آغاز شده بود، سرمایه گذاران به تبیین و تشریح برنامه سرمایه گذاری خود پرداختند .

یعقوب عزیززاده رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار افق نیوز با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای سرمایه گذاری در اردبیل گفت : بسترهای لازم برای جلب سرمایه گذار در اردبیل فراهم است و تلاش ما براین است تا بتوانیم در آمدهای شهرداری را با جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی به درآمدی پایدار ارتقا دهیم .

نایب رییس کمیسیون جلب و مشارکت سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل با بیان اینکه اردبیل جزو ۱۰ شهر مطرح گردشگری در کشور هست تصریح کرد ؛ براساس آمارهای ارایه شده حضور گردشگر در اردبیل به طور میانگین ۲۳ ساعت برآورد شده است در حالیکه در دنیای امروز شاخص های گردشگری و توریسم کاملا ارتقا پیدا کرده است و اقامت کمتر از سه روز گردشگر را توریسم غیر موثر و یا کم موثر عنوان میکنند.
عزیززاده ادامه داد ؛ توسعه زیرساخت های گردشگری قطعا میتواند در افزایش اقامت گردشگران موثر باشد .

وی تاکید کرد؛ اعضای شورای شهر اردبیل در کنار سایر مدیران اجرایی به جد بسترهای لازم برای جلب مشارکت سرمایه گذاران در طرح های شهری را فراهم میکنند.

رییس کمیسیون جلب ومشارکت سرمایه گذاری اردبیل هم در جمع خبرنگاران در پاسخ به ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر اردبیل گفت؛
به جرات می توانم بگویم اردبیل بهشت سرمایه گذاری ایران است.
کنعانی آشنایی با فرصت‌های موجود در زمینهٔ مشارکت سرمایه گزاری را نیاز مهم اردبیل عنوان و تصریح کرد: برگزاری چنین همایش هایی گامی نخست جهت جلب سرمایه‌گذاران و استفاده از پتانسیل‌های بالقوه و همه ظرفیت‌های استان و فراهم آوردن بستر امنی برای سرمایه گذاری است.

کنعانی افزود: پایداری در ابعاد مختلف جامعه از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مستلزم به‌کارگیری سیستم مدیریتی کارآمد است و این امر اولین قدم برای جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و درآمد کلان‌شهرها است .

رییس کمیسیون جلب و مشارکت سرمایه گذار شورای شهر اردبیل با بیان اینکه جذب سرمایه گذار با شعار محقق نمی شود تاکید کرد ؛برای رسیدن به آرمان کلانشهری مثل اردبیل باید با مدیریت جهادی وارد میدان شویم .

کنعانی حوزه سرمایه گذاری و جلب مشارکت سرمایه گذار را در توسعه اهداف شهری بسیار مهم قلمداد کرد و.گفت ؛ مدیران دستگاههای اجرایی تمام همت خود را برای جلب سرمایه گذار به کار گیرند چرا که شورای شهر از تمامی ظرفیت های خود در راستای تحقق این مهم حرکت خواهد کرد.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در شهر اردبیل فراهم است تاکید کرد ؛ هر سرمایه گذاری که بخواهد با سرمایه خود به اردبیل بیاید با تمام توان برای تسهیل در فرایند سرمایه گذاری اقدام خواهیم کرد .

تهیه و تنظیم خبر توسط : سیدجواد میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر