1

وقتی عکس‌های قدیمی پاس را می‌بینم ناراحت می‌شوم/ به فرزندان‌مان چطور بگوییم زمانی در پاس بودیم؟

  • کد خبر : 244984
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

مدافع نفت تهران و بازیکن پیشین پاس گفت که سوء مدیریت و تصمیمات اشتباه، پاس را از بین بردند.

مدافع نفت تهران و بازیکن پیشین پاس گفت که سوء مدیریت و تصمیمات اشتباه، پاس را از بین بردند.

محمد نصرتی وقتی عکس‌های قدیمی پاس را می‌بینم ناراحت می‌شوم/ به فرزندان‌مان چطور بگوییم زمانی در پاس بودیم؟

افق نیوز/ محمد نصرتی، درباره سقوط پاس به لیگ دسته سوم فوتبال اظهار داشت: پاس آخرین تیم از ایران بود که قهرمان آسیا شد، تیمی که با قدمت بود و پرورش‌دهنده استعدادهای بزرگ فوتبال. این تیم بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرد، خیلی از مربیان کنونی هم پرورش یافته پاس هستند. نظم و انضباط مهم‌ترین رکن باشگاه بود. واقعاً حیف شد.

 

وی افزود: وقتی عکس‌های قدیمی را می‌بینم، ناراحت می‌شوم. متأسفانه به دلیل سوءمدیریت و با تصمیم اشتباه مسئولان وقت، پاس به همدان انتقال پیدا کرد. زمانی هم که منتقل شد، مورد حمایت قرار نگرفت. لج و لجبازی هم دخیل بود و خود مردم همدان از پاس حمایت نکردند، چون احساس می‌کردند تیم برای خودشان نیست. همین مسئله باعث شد که امروز پاس به لیگ دسته سوم سقوط کند، چه بسا در آینده هم منحل شود. باید فکر اساسی کنند و مسئولان ارشد ورزش امتیازی برای پاس بگیرند و دوباره تیم را به تهران برگردانند. در تصاویر قدیمی تیمی پاس، ببینید پاس چه بازیکنان ملی‌پوشی در این تیم بازی می‌کردند. من، عباس آقایی، کیانوش رحمتی، هادی شکوری، آرش برهانی، میثم منیعی و خیلی‌های دیگر.

 

«پاس در مقطعی بازیکن‌سازترین باشگاه ایران بود»، بازیکن پیشین پاس تهران با بیان این جمله خاطر نشان کرد: فکر کنم با این شرایط چند سال دیگر پاس نابود شود. وقتی سن‌مان به ۴۰،۵۰ سالگی برسد، به فرزندان‌مان یا آشنایان درباره پاس چه چیز بگوییم؟ بگوییم پاسی بودیم؟ پاسی که وجود خارجی ندارد؟ باید یک ساعت توضیح بدهیم مقطعی در یکی از بزرگ‌ترین تیم ایران بازی می‌کردیم، وقتی بگویی پرسپولیس، همه چیز آن هست، استقلال بگویی، همه چیزش هست، اما پاس با این همه قدمت، کجا رفت؟ شاید پاس تماشاگر زیادی نداشت، اما تماشاگران ویژه داشت، از جمله رضا کیانیان، بازیگر مطرح سینما.

 

 

نصرتی در ادامه گفت‌وگو خود درباره وضعیت نفت تهران و تقابل این تیم با صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: شرایط ما به نسبت گذشته بهتر شده، چون با آمدن مالک جدید و دکتر فردوسی، وضعیت خوب شده و کادر فنی باانگیزه‌ای هم داریم. بازی با نفت آبادان سخت است و هر چقدر جلوتر می‌رویم، با استرس بازی می‌کنیم، چرا که هنوز حاشیه امنیت نداریم. امیدوارم بازی را ببریم و با آسودگی خاطر به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244984

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر