1

حریفی که می خواست کناره گیری کند ۴ گل زد/ خاطره تلخ پرسپولیس از اعتصاب‌کنندگان

  • کد خبر : 244986
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

در آستانه بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر یک بار دیگر تهدید به کناره گیری برخی تیم ها به خاطر مشکلات مالی نگرانی هایی را رقم زد.

در آستانه بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر یک بار دیگر تهدید به کناره گیری برخی تیم ها به خاطر مشکلات مالی نگرانی هایی را رقم زد.
استقلال خوزستان حریفی که می خواست کناره گیری کند 4 گل زد/ خاطره تلخ پرسپولیس از اعتصاب‌کنندگان

افق نیوز/ سابقه تهدید به کناره گیری و عدم حضور در بازی های لیگ برتر به امروز و دیروز برنمی گردد بلکه سال هاست این اتفاقات در جریان بازی ها رقم می خورد و ادعاهایی بیان می شود که هیچ کدام عملی نمی شود و تنها برای چند روز حواشی و نگرانی هایی را در میان فوتبالدوستان در راستای اعتبار و وجه رقابت ها رقم می زند.

در شرایطی که باشگاه استقلال خوزستان در آستانه دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با اشاره به مشکلات مالی و عدم پایبندی مالکان جدید به تعهدات مالی اعلام کرده به میدان نمی رود تا یکبار دیگر ماجرای کناره گیری تیم ها بر سر زبان ها بیافتد نگاهی انداختیم به برخی خاطرات قدیمی پیرامون کناره گیری تیم های بدهکار و پر از مشکلات مالی که با وجود تهدید به کناره گیری از مسابقات لحظه آخر پشیمان شدند و اتفاقا در بازگشت به روند بازی ها نتایج عجیبی نیز کسب کردند.

یکی از این اتفاقات برمی گردد به لیگ ششم جایی که پرسپولیس با هدایت مصطفی دنیزلی باید در یکی از هفته ها به مصاف ابومسلم مشهد می رفت که هدایتش بر عهده خداداد عزیزی بود. تا روز قبل از این بازی مشهدی ها مدام با پیش کشیدن مشکلات عدیده مالی مدعی بودند حاضر به سفر به تهران و صف آرایی مقابل پرسپولیس نیستند چون بازیکنان به دلیل اعتصاب حاضر به تمرین نشده و باشگاه هم هزینه سفر به تهران را ندارد.

با تلاش های صورت گرفته ابومسلمی ها راهی تهران شدند و روز بازی هم با ترکیب کامل مقابل پرسپولیس به میدان رفته و اتفاقا آن روز با تحمیل شکست سنگین ۴-۲ به سرخپوشان یکی از بردهای خاطره انگیز خود را به ثبت رساندند. آن روز دنی اولروم کامرونی با هت تریک مقابل پرسپولیس خاطره ای تلخ از تیمی در آستانه انحلال و اعتصاب کننده برای طرفداران پرشمار پایتخت به جا گذاشت که دیگر گول تهدید به کناره گیری تیم ها را نخورند.

با نگاهی به تمامی ادوار لیگ برتر در ۱۷ دوره گذشته می توان به این واقعیت پی برد که تاکنون پیش نیامده تیمی با تهدید به کناره گیری و عدم حضور در مسابقات بتواند حرفش را به کرسی بنشاند و اتفاقا تمامی این تیم ها بدون این که به هدف شان برسند با تمام قوا مقابل رقبا به میدان رفته چه بسا در همان بازی ها به بردی شیرین نیز رسیده باشند از همین رو نمی توان ادعای اخیر سران باشگاه استقلال خوزستان را در راستای کناره گیری از لیگ و عدم حضور مقابل پرسپولیس چندان جدی تلقی کرد.

باشگاهی که دو فصل پیش عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد و در همین فصل هم جا به جایی های فراوانی در دو پنجره نقل و انتقالاتی داشت مسلما ادعاهایی که در روزهای گذشته مطرح کرده است را تنها به خاطر زیر فشار قرار گرفتن از نظر مالی بیان کرده و شاگردان عبدا.. ویسی روز شنبه آینده در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهند کرد.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=244986

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر