1

بازنده اصلی مناظره کی روش بود/ من طرف علی کریمی هستم

  • کد خبر : 245076
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

بازی خوبی بود. به هر حال کسب یک امتیاز در خانه حریف و در بازی اول خوب است هرچند که یک مقدار غافلگیر شدند اما حریف را تحت فشار قرار دادند و الریان ۱۰ نفره شد و استقلال می‌توانست بیشتر فشار بیاورد و برنده بازی باشد.

مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم‌ملی مناظره اهالی فوتبال را مثبت می‌داند چون یک‌سری از حقایق روشن می‌شود.
مهدی پاشازاده بازنده اصلی مناظره کی روش بود/ من طرف علی کریمی هستم

افق نیوز، مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم‌ملی مناظره اهالی فوتبال را مثبت می‌داند چون یک‌سری از حقایق روشن می‌شود اما اینکه طرفین بدون دلیل و مدرک حرف بزنند و توضیحات آنها قانع‌کننده نباشد را نمی‌پذیرد چون اینگونه صحبت کردن کمکی به فوتبال نمی‌کند و بهتر است دوطرف مناظره با مستندات کافی صحبت کنند.

بازی استقلال و الریان قطر چطور بود؟

بازی خوبی بود. به هر حال کسب یک امتیاز در خانه حریف و در بازی اول خوب است هرچند که یک مقدار غافلگیر شدند اما حریف را تحت فشار قرار دادند و الریان ۱۰ نفره شد و استقلال می‌توانست بیشتر فشار بیاورد و برنده بازی باشد.

الریان را چطور تیمی دیدید؟

الریان تیم حرفه‌ای و خوبی است و دارای  بازیکنان طراز اول در سطح‌آسیاست و در مجموع تیم خوبی بودند. این تیم در تهران هم می‌تواند خطرناک باشد.

چه تصوری از بازی الهلال و استقلال دارید؟

بازی الهلال و استقلال فکر می‌کنم بیشتر بار روانی دارد به‌خصوص که هر دو بازی بیرون از خانه است و این مساله به نفع استقلال نیست اما باید امیدوار بود.

چه شناختی از الهلال دارید؟

الهلال همیشه خوب بوده و جزو مدعیان است و از تیم‌های قدیمی آسیاست که همیشه در لیگ قهرمانان حضور داشته است.

این بازی را عده‌ای نبرد دو قدرت آسیا می‌دانند. واقعا استقلال و الهلال نبرد قدرت‌‌های آسیاست؟

این بازی نبرد دو تا قدرت قبلی آسیاست. تا وقتی که کره جنوبی، ژاپن و چین در فوتبال سرمایه‌گذاری نکرده بودند، اینها قدرت آسیا بودند اما الان نه و اکنون قدرت اول آسیا چینی‌ها هستند.

استقلال شانس بردن الهلال را دارد؟

صددرصد، در فوتبال هیچی غیرممکن نیست ضمن اینکه قدرت استقلال کم نیست و می‌تواند برنده بازی باشد.

استقلال شانس صعود از این گروه را دارد؟

هنوز نمی‌شود حرفی زد. باید بازی مقابل الهلال را هم ببینیم و فعلا نمی‌توان چیزی گفت. فعلا بازی با الهلال مهم است و باید ببینیم در این بازی چه کار می‌کنند و بعد صحبت کنیم.

تا چه زمانی ما باید با تیم‌های عربستانی خارج از ایران بازی کنیم؟

فکر می‌کنم این ماجرا حالا حالاها ادامه دارد. چون یا باید از لحاظ سیاسی مشکلات دو کشور حل شود یا قدرت فدراسیون ما زیاد شود.

یعنی کم‌کاری از سمت فدراسیون بوده؟

نه، کم‌کاری نیست. زور فدراسیون نمی‌رسد. این مشکلات سیاسی است و اول از نظر سیاسی دو تا کشور با هم باید کنار بیایند و بعد این مسایل فوتبالی هم حل می‌شود.

در مورد مناظره علی کریمی و ساکت در برنامه ۹۰ چه نظری دارید؟

من یک مقدار آن را دیدم. به هر حال مناظره است و چون کامل ندیدم نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم اما اینکه حقایقی آشکار شود یک قدم رو به جلو است. در این گونه مناظره‌ها هم فدراسیون جوابگو باشد و هم کسانی که سوالی دارند فرصت سوال کردن باشد.

برنده مناظره چه کسی بود؟

به نظر من برنده‌ای نداشت چون همه توضیحات آن طور که باید با مدرک و قانع‌کننده نبود و هر دو طرف می‌بایست واضح‌تر و با مدرک بیشتری سوال کردند و توضیح می‌دادند.

کی‌روش هم در این برنامه علی کریمی را بزدل خطاب قرار داد. در این رابطه چه نظری دارید؟

به نظر من کار خیلی بدی بود و در این مورد من طرف علی کریمی هستم. علی کریمی برای این مملکت زحمت کشیده و حتما اشتباهاتی داشته حتی در دوران بازیگری‌اش اما چنین حرفی اصلا زیبنده کی‌روش، مردم ما و علی کریمی نبود. متاسفانه اینها مشکلاتی است که از قبل انباشته شده و اگر در مورد این اتفاقات به موقع صحبت می‌شد، الان این حرف‌ها نبود. به نظر من کی‌روش باید از علی کریمی عذرخواهی کند و بازنده اصلی این مناظره کی‌روش بود.

احتمال مناظره علی کریمی و کی‌روش هم هست. با چنین برنامه‌ای موافق هستید؟

قبل از همه این حرف‌ها باید بگویم که انسان‌ها بالغ هستند و می‌توانند با هم قهوه بخورند و در مورد این مسایل صحبت کنند و حتما نباید علنی باشد اما اگر خودشان موافق باشند می‌تواند علنی هم بشود اما صورت خوشی ندارد. اگر قرار است مناظره باشد با دلیل و مدرک یک طرف محکوم شود و یک طرف هم توضیحات خودش را بدهد خوب است اما اگر مثل برنامه قبل باشد به درد نمی‌خورد.

 

گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245076

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر