1

بازی با الهلال برای ما حیثیتی است/ انتقام شکست پرسپولیس مقابل الهلال را می‌گیریم

  • کد خبر : 245082
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بازی مقابل الهلال از هر لحاظ برای ما حیثیتی است و به شکلی بازی می‌کنیم تا جواب زورگویی عربستانی‌ها را در زمین مسابقه دهیم.

زمانی:جواب زورگویی عربستانی ها را در زمین مسابقه دهیمحسن زمانی درباره بازی استقلال مقابل الهلال عربستان به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی مقابل الهلال از هر لحاظ برای ما حیثیتی است و به طور حتم مقابل این تیم به شکلی بازی می کنیم تا جواب زورگویی عربستانی ها را در زمین مسابقه دهیم.

عربستانی ها در در انتخاب زمین و میزبانی به ما ظلم کردند

او ادامه داد: به عربستانی ها نشان می دهیم که وقتی یک ایرانی مورد ظلم واقع شود عکس العملش چقدر شدید خواهد بود. عربستانی ها در در انتخاب زمین و میزبانی به ما ظلم کردند و این زورگویی را آنها مدیون فدراسیون فوتبال هستند وگرنه عربستانی ها عددی نیستند که بخواهند برای ما تعیین تکلیف کنند. تعیین تکلیف آنها در زمین مسابقه با خوب بازی کردن بازیکنان جواب می دهیم.

عربستانی ها نباید کاری که در شان فوتبال نیست را انجام دهند

زمانی بیان کرد: فکر می کنم در روز شهادت حضرت زهرا با برد خوبی که ما در دیدار مقابل الهلال بدست می آوریم می توانیم دل هواداران را شاد کنیم و کاری می کنیم تا به آنها ثابت شود برای رسیدن به هر موفقیتی نباید هر کاری را انجام دهند که در شان ورزش و فوتبال نباشد.

انتقام شکست پرسپولیس مقابل الهلال را می گیریم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: کادر فنی تیم ما کادری با دانش است و به خوبی الهلال عربستان را آنالیز کرده و به نقاط قوت و ضعف حریف آشنایی دارد و ان شاالله  انتقام شکست پرسپولیس مقابل الهلال را می گیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245082

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر