1

اغفال دختران ثروتمند توسط دختر مردنما +تصاویر

  • کد خبر : 245153
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

 یک دختر هندی که با تغییر قیافه و شبیه کردن خود به مردان ۲ دختر را به منظور ازدواج و دریافت مهریه از خانواده آن‌ها اغفال کرده بود، بازداشت شد.

 یک دختر هندی که با تغییر قیافه و شبیه کردن خود به مردان ۲ دختر را به منظور ازدواج و دریافت مهریه از خانواده آن‌ها اغفال کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش راشا تودی، یک دختر هندی به اتهام شبیه کردن ظاهر خود به مردان به منظور اغفال دختران ثروتمند و دریافت مهریه از خانواده آنها، بازداشت شد.

داستان از آنجایی آغاز شد که این دختر یک نام جعلی مردانه به اسم «کریشنا سن» در فیسبوک برای خود برگزید و شروع به انتشار تصاویری با لباس و ظاهر مردانه از خود کرد. وی از این طریق دختران جوان را اغفال و به بهانه ازدواج از خانواده آن‌ها مهریه دریافت می‌کرد.

«کریشنا سن» ۲۶ ساله در سال ۲۰۱۴ توانسته بود یک دختر را اغفال کند. این دو مراسم ازدواج هم برگزار کردند، اما زمانی که حقیقت آشکار شد از یکدیگر جدا شدند. کریشنا در سال ۲۰۱۶ هم یک دختر دیگر را اغفال کرد و در نهایت توانست نظر خانواده او را برای ازدواج جلب کند. در اکتبر ۲۰۱۷، خانواده زن اول او شکایتی علیه این «زن مردنما» در اداره پلیس تنظیم کردند و او را به دریافت مبالغ زیادی پول (معادل ۱۳ هزار دلار) و اغفال دخترشان متهم کردند تا اینکه در نهایت این شخص از سوی پلیس هند بازداشت شد.

خانواده‌های هندی بر اساس سنتی که دارند به داماد خود مهریه می‌دهند؛ اما این سنت از سال ۱۹۶۱ در هند غیرقانونی شمرده شده است. با این حال، هنوز هم این سنت کهن در برخی خانواده‌های هندی پابرجا مانده است.

به گفته پلیس، «کریشنا سن» برای فریب دختران همیشه دوستان مرد برای خود انتخاب می‌کرده و برای صحبت کردن هم صدایش را تغییر می‌داده است. وی همچنین همیشه از لباس‌های مردانه استفاده می‌کرد تا همه چیز را حقیقی‌تر جلوه دهد.

باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245153

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر