1

پنج ویژگی جالب در تاریخ مرسدس بنز + تصاویر

  • کد خبر : 245282
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

مرسدس بنز در جدیدترین خبر از سری «بهترین‌های بنز» به معرفی پنج ویژگی برجسته می‌پردازد که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما این برند آلمانی در ابداع و توسعه‌ی آن‌ها پیشگام بوده است.

مرسدس بنز در جدیدترین خبر از سری «بهترین‌های بنز» به معرفی پنج ویژگی برجسته می‌پردازد که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما این برند آلمانی در ابداع و توسعه‌ی آن‌ها پیشگام بوده است.

به گزارش افق نیوز ، مرسدس بنز اخیرا در یوتیوب فعالیت خود را افزایش داده است و در سری بهترین‌های بنز (Best of Benz) کلیپ‌های جالبی قرار می‌دهد. آخرین بار ویدئویی از پنج مدل لوکس در تاریخ خودروی مرسدس بنز منتشر شد و این بار پنج نکته‌ی گفته‌نشده از دست‌آوردهای گذشته‌ی این خودروساز مشهور آلمانی در جدیدترین کلیپ، برجسته می‌شود.

mercedes measuring car

قبل از این‌که رایانه‌ها به اندازه کافی کوچک باشند تا بتوانند در صندوق عقب خودرو جا بگیرند، مرسدس بنز برای جمع‌آوری داده‌ها خلاق بود. مجموعه‌ای از سیم‌ها خودروی آزمایش را به مرسدس بنز ۳۰۰ واگن متصل می‌کند که می‌تواند خودروی آزمون را دنبال کند؛ این یکی از بهترین راه‌های جمع‌آوری داده‌ها در آن دوران بود.

Mercedes wind tunnel

هر خودروساز خودروهایش را در شرایط دشوار آب و هوایی آزمایش می‌کند و آن‌ها را در سرما و گرمای شدید قرار می‌دهد. مرسدس بنز آزمایش خود را در تونل هوایی با دمای بسیار سرد انجام می‌دهد که مقدار قابل توجهی یخ در جلوی خودرو و همینطور در اطراف آینه‌ها ایجاد می‌کند. مقدار یخ تولیدشده شگفت‌انگیز است و این نشان می‌دهد که مرسدس بنز خودروهای خود را برای سخت‌ترین شرایط اقلیمی مهیا می‌کند.

Mercedes crash test rocket

مرسدس بنز اولین طراح و انجام‌دهنده آزمایش‌های سیستماتیک تصادف با استفاده از توان موشکی برای بهبود ایمنی خودرو بود. این مربوط به گذشته است و حالا که ایمنی خودرو به‌عنوان الزام شناخته می‌شود، دیگر استفاده از آزمایش تصادف تعجبی ندارد؛ هرچند هنوز خودروهای تولیدی برخی کشورهای آسیایی و خاورمیانه با این الزامات آشنایی ندارند!

mercedes benz bionic / خودروی مفهومی مرسدس بنز بایونیک

پیش از رکود بزرگ و افت شرایط اقتصادی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸، خودروسازان در طراحی خودروهای مفهومی که در نمایشگاه‌ها و نشست‌های مختلف خودرو نمایش داده می‌شد، بلندپرواز و جاه‌طلب بودند. با این حال مرسدس بنز با دیگر برندها متفاوت بود و در سال ۲۰۰۵، خودروی مفهومی بایونیک (Bionic) را معرفی کرد؛ یک خودروی آیرودینامیک مخصوص حمل‌ونقل که شیوه طراحی خود را از طبیعت و نوعی ماهی زرد الهام گرفته بود.

منبع : زومیت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245282

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر