1

لژیونر ملی پوش ایران در آستانه پیوستن به تیم سرشناس انگلیسی

  • کد خبر : 245416
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

بازیکنی که خرداد ماه هم یکی از مردان کلیدی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود و می تواند در این بازی ها و در دیدار با پرتغال و اسپانیا چشم نواز تر بازی کند و حتی به چشم مربیان دیگر تیم های باشگاهی هم بیاید.

روزنامه مطرح تلگراف انگلیس سامان قدوس را موثرترین بازیکن استرشوند در بازی با آرسنال دانست و نوشت بی دلیل نبود که او پیش از بازی ونگر را تحت تاثیر قرار داده بود.
سامان قدوس  لژیونر ملی پوش ایران در آستانه پیوستن به تیم سرشناس انگلیسی

افق نیوز/ حضور سامان قدوس را در تیم منتخب این هفته لیگ اروپا از نگاه هواسکورد هم شاهد بودیم و حال این سوال مطرح است آیا آرسن ونگر این بازیکن ایرانی را در لیست خرید تابستانی اش قرار می دهد یا نه؟ بازیکنی که خرداد ماه هم یکی از مردان کلیدی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود و می تواند در این بازی ها و در دیدار با پرتغال و اسپانیا چشم نواز تر بازی کند و حتی به چشم مربیان دیگر تیم های باشگاهی هم بیاید.

لزوما هر بازیکنی که آرسن ونگر از او تعریف می کند قرار نیست آرسنالی شود اما شاید هم این اتفاق برای سامان رخ دهد. به خصوص که سامان می گوید یکی از آرزوهای من بازی در تیم آرسنال است.

 

البته باید به روی دیگر سکه هم اشاره کرد. کمتر پیش آمده آرسن ونگر بازیکن حریف را تحسین کند اما در بازی با استرشوند این اتفاق رخ داد. تیمی که در بازی برگشت آرسنال را برد اما به خاطر شکست سنگین در بازی رفت به مرحله بعدی صعود نکرد.

استرشوند به خوبی می داند می تواند در تعطیلات تابستانی سامان قدوس را به یک تیم خوب اروپایی بفروشد و به همین خاطر بود که به تازگی قرارداد او را تمدید کرده است. حالا سامان منتظر تماس آرسن ونگر است تا در تعطیلات زمستانی راهی لندن شود.

بعد از اینکه آرسن ونگر از سامان قدوس تعریف می کند هافبک ایرانی بلافاصله واکنش نشان می دهد و ضمن تشکر از آرسن ونگر تعریف او را برای خود افتخار می داند و حضور در تیم آرسنال را یکی از آرزوهایش بر می شمرد.

در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. هیچ بعید نیست آرسن ونگر در تعطیلات تابستانی خرید این بازیکن را در دستور کار قرار دهد. آرسن او را فراموش نخواهد کرد. به خصوص که در جام جهانی و در بازی با پرتغال و اسپانیا او را حتما خواهد دید.

 

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245416

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر