2

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان

  • کد خبر : 245491
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

برانکو با تغییرات زیادی تیمش را برای پیش دربی آماده می‌کند.

برانکو با تغییرات زیادی تیمش را برای پیش دربی آماده می‌کند.

به گزارش افق نیوز، شکست سنگین پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فشار انتقادات شدیدی علیه این تیم و برانکو ایجاد کرد و سرخپوشان در چنین شرایطی خودشان را محیای دیدار مقابل استقلال خوزستان می‌کنند.

از طرفی با توجه به اینکه هفته آینده لیگ برتر دربی تهران را در پیش داریم و حساس‌ترین دیدار فصل در پیش است، برانکو در بازی دادن به بازیکنان ۲ اخطاره خود محتاطانه عمل می‌کند و به گفته خودش چند مهره اصلی این تیم در ترکیب اصلی حضور ندارند.

علاوه بر جلال حسینی محروم، شجاع خلیل‌زاده به گفته برانکو با محرومیت مواجه است و همراه تیمش در بازی پیش رو نخواهد بود که البته شنیده می‌شود این بازیکن  به دلیل دو اخطاره بودن غایب است.

علیرضا بیرانوند هم با تشخیص برانکو در این بازی استراحت می‌کند و اشتباهات فاحش مقابل السد و دو اخطاره بودن از دلایل نیمکت نشینی وی برشمرده شده است.

گادوین منشا، مهاجم پرسپولیس هم از دیگر غایبان احتمالی پرسپولیس در این دیدار خواهد بود و یک چهره جدید در این دیدار برای سرخپوشان به میدان می‌رود.

در خط هافبک هم با توجه به تغییرات خط دفاعی، تغییراتی خواهیم داشت و همین موضوع شانس ورود کامیابی‌نیا، رسن و نعمتی را به ترکیب افزایش می‌دهد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، بشار رسن، سیامک نعمتی، فرشاد احمد زاده، علی علیپور و آدام همتی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245491

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر