8

هدفم شکستن رکورد جوانان جهان است/ المپیک دور از دسترس نیست

  • کد خبر : 245583
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

بازیکن فوق سنگین تیم ملی جوانان وزنه برداری و دارنده عنوان قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان از تلاش خود برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان و شکستن رکورد جوانان جهان سخن گفت.

علی داودی
بازیکن فوق سنگین تیم ملی جوانان وزنه برداری و دارنده عنوان قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان از تلاش خود برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان و شکستن رکورد جوانان جهان سخن گفت.

علی داودی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه تمرین تیم ملی جوانان وزنه برداری در گرگان اظهار کرد: با تلاش مجموعه فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت وزنه برداری گلستان وضعیت تمرینات تیم ملی روز به روز بهتر می شود و اکنون شرایط خوبی بر اردو حاکم است.

داودی درباره میزان آمادگی خود بیان کرد: اکنون حدود ۹۰ درصد آمادگی لازم را کسب کرده ام و با همین میزان آمادگی رکوردهایی می زنم که می توانم مدال طلای جهان را به دست آورم.

وی تصریح کرد: بزرگترین هدفم در مسابقات جهانی سال آینده، شکستن رکورد جوانان جهان است که هم اکنون در اختیار «سعید علی حسینی» است و برای رسیدن این مهم تلاش بسیاری می کنم.

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و آسیا گفت: رکورد فعلی ام در یکضرب ۱۹۵ کیلوگرم و در دوضرب ۲۳۵ کیلوگرم است اما رکورد جهانی ۲۰۶ کیلوگرم در یکضرب و ۲۴۵ کیلوگرم در دوضرب است که در مسابقات پیش رو به دنبال شکستن آن هستم.

داودی با اشاره به رقیبان جهانی خود بیان کرد: ۹ کشور به علت دوپینگ از حضور در مسابقات جهانی محروم هستند و تنها وزنه بردار پاکستانی می تواند رقیب کمی جدی باشد که برایم اهمیتی ندارد و من کار خودم را خواهم کرد.

وی درباره الگوهای خود در وزنه برداری اظهار کرد: آقایان سعید علی حسینی و بهداد سلیمی در ایران و «لاشا تالاخادزه» از گرجستان (قهرمان المپیک ۲۰۱۶) الگوهای من هستند.

وی با بیان اینکه حضور در المپیک برایم دور از دسترس نیست، تصریح کرد: امسال نیم نگاهی به مسابقات بزرگسالان جهان دارم و تلاش می کنم جزو وزنه برداران المپیکی تیم ملی باشم.

لازم به ذکر است، اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری کشور از یکم اسفند در شهرستان گرگان آغاز شده و تا ۲۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245583

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر