1

استقبال شهروندان خوزستانی از محصولات ایران خودرو

  • کد خبر : 245791
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۱۵

غرفه محصولات ایران خودرو با گذشت دوروز از برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو اهواز، کانون توجه علاقه مندان و صاحبان صنعت بود .

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکوپرس نمایندگی های منتخب ایران خودرو درنمایشگاه مذکور با هدف جذب مشتریان ، محصولات تولیدی ایران خودرو را از جمله پژو ۲۰۷ اتومات ، سوزوکی فیس لیفت ، تندر پلاس اتومات ، هایماس اس۵ ،  هایما اس ۷ توربو ، دنا پلاس ، اچ ۳۰ کراس ، تندر وانت ، وانت آریسان ، پارس اتومات ، پژو ۲۰۰۸ و پژو ۵۰۸ را درمعرض دید عموم قرار  دادند.

 

درنمایشگاه خودروی استان خوزستان که از هفتم اسفندماه سال جاری آغاز شده است نمایندگی های منتخب ایران خودرو با همکاری معاونت بازاریابی و فروش ،  به منظور کسب سهمی مناسب از بازارخودروی استان خوزستان اقدام به پیش فروش محصولات تولیدی ایران خودرو کردند.

 

نمایشگاه خودرو اهواز فرصتی مناسب به منظور نمایش توانمندی های خودرو سازان در پرجمعیت ترین استان غربی کشور است .تراکم جمعیتی  بالای این استان و استقبال بی نظیر مردمان این خطه از محصولات به روز و جدید ایران خودرو این نوید را می دهدکه این شرکت توانسته است به انتظارات مشتریان پاسخ دهد.

 

همچنین حضوردر چنین نمایشگاهی  ارتباط آگاهانه و انتخابگرانه بین مشتریان و بخش تولید فراهم می کند. دراین رهگذر برگزاری نمایشگاه استانی و تحلیل بازخوردها و نظرات  ،پیشنهاد ها مجموعه بازدیدکنندگان می تواند درتوسعه مدیریت خودرو سازی کمک شایانی باشد.

 

شایان ذکر است در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو اهواز شرکت ایران خودرو با ارائه ۱۲محصول جدیدو متنوع خودحضوری پررنگی به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان در این استان دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=245791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر