1

توضیح وزیر علوم درباره لغو همکاری برخی اساتید با دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 246176
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

وزیر علوم در مورد فعالیت اساتید دانشگاه های دولتی در دانشگاه آزاد بر اساس آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی توضیحاتی ارائه داد.

منصور غلامی
وزیر علوم در مورد فعالیت اساتید دانشگاه های دولتی در دانشگاه آزاد بر اساس آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش افق نیوز، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعدازظهر امروز در حاشیه همایش علم متعهد که در دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است،   درباره خاتمه کار برخی اساتید دانشگاه آزاد گفت: بر اساس آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی، اساتید ساعت مشخصی را باید در دانشگاه حضور داشته باشند و اگر استادی خارج از ساعات اداری دانشگاه در جایی مشغول شده و حق الزحمه ای دریافت کند اشکالی ندارد ولی اگر در ساعات اداری به جای اینکه در دانشگاه حضور داشته باشد در جای دیگری مشغول فعالیت شوند بر اساس همان آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی اشکال دارد.

وی با اشاره به اخراج اساتید از دانشگاه آزاد گفت:اخراجی در کار نبوده بلکه خاتمه همکاری بوده و اینکه برخی از این اساتید اگر استاد تمام وقت بودند من اطلاعی ندارم اما در مورد اساتید دانشگاه دولتی اگر در ساعات اداری با جای دیگر همکاری داشته و یا قرارداد طولانی مدت داشته باشند درست نبوده و دارای اشکال است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246176

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر