1

به دور از شائبه های سیاسی ، مطالبات مردم را پیگیری خواهم کرد

  • کد خبر : 246356
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

قلی اله قلی زاده گفت :القائات شایعه شهرستان شدن هوراند در آستانه انتخابات نهم، خیانتی آشکار به احساسات پاک مردم شریف هوراند بود

به گزارش خبرنگار  افق نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم یادواره شهدای منطقه ارسباران-هوراند با بیان اینکه عده ای در گذشته برخی از مطالبات مردم را صرفا براساس مقاصد سیاسی خودشان تعریف میکردند گفت ؛تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی گیرم و پیگیری مطالبات بحق مردم شریف حوزه انتخابیه ام را وظیفه شرعی خود میدانم .

قلی اله قلی زاده با بیان اینکه متاسفانه در گذشته مقاصد سیاسی و دنیا پرستی عده ای مانع از توسعه متوازن منطقه شده است تاکید کرد ؛ باید تلاش کنیم تا این عقب ماندگی جبران شود .

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی القائات شایعه شهرستان شدن هوراند در آستانه انتخابات مجلس نهم را خیانتی آشکار به مردم شریف هوراند دانست و گفت ؛ با بررسی هایی که صورت میگیرد مقاصد سیاسی و بهره برداری های شخصی در این موضوع کاملا محسوس است و لذا به جد پیگیر احیا و تصویب شهرستان هوراند هستم .

اله قلی زاده نگاه دولت تدبیر و امید را نگاه توسعه محور عنوان کرد و با اشاره به جلسه کمیسیون سیاسی وزارت کشور در خصوص بررسی شهرستان شدن هوراند ابراز امیدواری کرد که این طرح تا قبل از پایان امسال در هیات دولت بررسی و تصویب شود .

نماینده مردم کلیبر ،خدافرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد ؛به عهدی که با مردم عزیز حوزه انتخابیه ام بسته ام وفادارم و توسعه زیرساخت ها و.محورهای مواصلاتی و جذب سرمایه گذار از اهداف کلان اینجانب در این دوره خواهد بود .

گفتنی است پنجمین یادواره ۱۲۰۰شهید منطقه ارسباران صبح ساعاتی پیش با حضور اقشار مختلف مردم منطقه ارسباران ، اهالی شهید پرور هوراند
اله قلی نماینده مردم کلیبر،خدافرین وهوراند در مجلس شورای اسلامی ، آیت ا… آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز ، سردار عابدین فرمانده سپاه عاشورا ،دکتر شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی در شهر هوراند در حال برگزاری است .

تهیه و تنظیم خبر توسط : سیدجواد میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246356

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر