2

برادر کشی در قلهک/قاتل دستگیر شد

  • کد خبر : 246528
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

همسر قاتل به خانه مادر شوهرش می رود و در حالی که خاله شوهرش و مقتول و مادرش در خانه بودند ناگهان مقتول با وی درگیر شده که اهل خانه وساطت و خانم را به بیرون هدایت می کنند.

خبرگزاری فارس: برادر کشی در قلهک/قاتل دستگیر شد

به گزارش افق نیوز/ سرهنگ رضا بستو رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ساعتی قبل فردی ۵۰ ساله در بلوار کاوه قلهک برادرش را به قتل رساند که پس از اطلاع کلانتری ۱۲۴ قلهک سریعا رییس کلانتری و تیم عملیاتی وی را در محل کمتر از یک ساعت دستگیر کردند.

 وی گفت: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد مقتول مجرد ۵۴ ساله و به همراه مادرش در طبقه همکف ساختمان دو طبقه زندگی می کرد و برادرش (قاتل ) به همراه فرزند و همسرش در طبقه اول ساکن هستند.

رییس پلیس پیشگیری فاتب تصریح کرد: همسر قاتل به خانه مادر شوهرش می رود و در حالی که خاله شوهرش و مقتول و مادرش در خانه بودند ناگهان مقتول با وی درگیر شده که اهل خانه وساطت و خانم را به بیرون هدایت می کنند.

 وی افزود: همین حین قاتل وارد ساختمان می شود و وضعیت همسرش را که مشاهده می کند عصبانی می شود ،  چاقو بر می دارد و به واحد برادرش می رود و با آن به گردن و پهلو و قلب وی ضربات وارد می کند که منجر به فوتش می شود.

سرهنگ بستو با اعلام این مطلب که ظاهرا دو برادر با هم اختلافی در خصوص مسائل مالی داشته اند خاطرنشان کرد: موضوع به نظر بازپرس کشیک قتل رسیده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد که متعاقبا اعلام می گردد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246528

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر