2

شدت باد مانع فرود سه پرواز ورودی فرودگاه تبریز شد

  • کد خبر : 246610
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: به علت نامناسب بودن شرایط جوی و سرعت بالای باد سه پرواز ورودی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از مشهد، تهران و کیش موفق به فرود نشده و به فرودگاه مبدا برگشتند.

مصطفی صفایی روز جمعه به ایرنا گفت: سرعت باد در حال کم و زیاد شدن است و در این وضعیت نشستن هواپیما بر روی باند با مشکل مواجه می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از پروازهای ورودی فرودگاه مربوط به شرکت آتا دقایقی قبل به زمین نشست و مشکلی نداشت، گفت: پروازهای خروجی فرودگاه تبریز هم بدون هیچ مشکلی انجام می شود.
هنربر معاون مدیریت بحران استان هم گفت: هر چند تا کنون گزارشی از خسارت تندباد به درختان و تاسیسات شهری گزارش نشده است اما توصیه می شود، مردم از پارک خودرو در زیر درختان خودداری کنند.
کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی هم به ایرنا گفت: در زمان حاضر سرعت باد در شهر تبریز به ۲۲ متر بر ثانیه معادل ۷۹ کیلومتر بر ساعت رسیده است.
مسعود افخمی با اشاره به اینکه شرایط تند باد شدید در شهر تبریز حاکم است، خاطرنشان کرد: سرعت باد از ۶۲ تا ۷۴ کیلومتر بر ساعت تندباد، از ۷۵ تا ۸۸ کیلومتر بر ساعت تندباد شدید و ۸۹ تا ۱۰۲ کیلومتر بر ساعت طوفان تلقی می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246610

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر