1

استقلال سیاسی به طور کامل تحقق پیدا کرد به طوری که هیچ قدرتی در جهان نمی تواند، اراده خود را بر ما تحمیل کند

  • کد خبر : 247062
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

مصباحی مقدم گفت: برخی کشورهای منطقه، سالیانه میلیاردها دلار از قدرت های جهانی سلاح خریداری می کنند. کشور ما به لحاظ امنیت ملی در شرایط عالی قرار دارد که در منطقه بی نظیر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیچ قدرتی در جهان نمی تواند اراده خود را بر ما تحمیل کند، گفت: عناوین اقتصادی در نامگذاری سال برای جهت دهی به رفتار کارگزارن است.

به گزارش افق نیوز/ حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با طرح این سوال که چرا شعارهای سال در دهه گذشته، پیرامون موضوعات اقتصادی بوده است اظهار داشت: ملت ایران در انقلاب اسلامی، خواهان آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بود؛ استقلال سیاسی به طور کامل تحقق پیدا کرد به طوری که هیچ قدرتی در جهان نمی تواند، اراده خود را بر ما تحمیل کند.

وی در همین باره افزود: سپاه و ارتش به لحاظ آموزش، تجهیزات و سلاح و مهمات به قدرت فوق العاده ای دست پیدا کرده اند که بدون اتکا به قدرت های خارجی، قدرت بازدارندگی پیدا کرده است.

مصباحی مقدم گفت: برخی کشورهای منطقه، سالیانه میلیاردها دلار از قدرت های جهانی سلاح خریداری می کنند. کشور ما به لحاظ امنیت ملی در شرایط عالی قرار دارد که در منطقه بی نظیر است.

وی تصریح کرد: کشورمان در فناوری سلول های بنیادین، پزشکی و نانو در جایگاه اول منطقه قرار دارد.

مصباحی مقدم با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور در اثر تهدیدها، تحریم ها و ضعف اجرایی با مشکل مواجه است، اظهار داشت: بیکاری گسترده به خصوص برای جوانان تحصیل کرده، معیشت سخت و به خصوص فساد برای ملت ما غیرقابل تحمل است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: همه این ها باعث شده تا رهبر انقلاب از سویی، سیاست های کلان اقتصادی را ابلاغ و از طرف دیگر، برای نامگذاری سال ها، از عناوین اقتصادی استفاده کنند تا از این طریق به رفتار کارگزاران جهت بدهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247062

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر