1

رونمایی از کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو

  • کد خبر : 247123
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال ۹۵ طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و اصحاب رسانه امروز در سالن اجتماعات ساپکو رونمایی شد.

به گزارش افق نیوز به نقل از ایکو پرس، هدف از انتشار این کتاب که برای نخستین بار در صنعت خودرو کشور منتشر می‌شود، ارایه گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و طرح‌های انجام شده از سوی شرکت ایران خودرو  در حوزه ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی در بازه زمانی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ است.

 

همچنین این کتاب تشریح کننده راهبردها، برنامه‌ها و عملکرد شرکت در مدیریت یکپارچه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی مرتبط با فعالیت این سازمان است.

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مقدمه این کتاب آورده است: ایران خودرو یک خانواده  به وسعت ایران است و هدف ما این است که خانواده بزرگ ایران خودرو در مسیر توسعه پایدار پیش رود و رسالت خود را برای حفظ و ارتقای پایداری اقتصادی و اجتماعی و زیست‌محیطی کل کشور ایفا کند.

 

مهندس هاشم یکه زارع اضافه کرد: تبیین مسئولیت پذیری شرکت ایران خودرو، ارکان اصلی مدیریت مسئولانه کسب و کار، تعاملات مسئولانه با مشتریان، مسئولیت پذیری شرکت ایران خودرو در قبال منابع انسانی، جامعه، محیط زیست، تعامل و همکاری ایران خودرو با دانشگاه ها و مراکز علمی برخی از عناوین مهم این گزارش به شمار می‌رود.

 

این برای نخستین بار است که در صنعت خودور کشور مستندسازی و گزارش عملکردی در حوزه مسئولیت اجتماعی تدوین و منتشر می‌شود. گزارشی که در آن، شرکت ایران خودرو به تشریح راهبردها و برنامه‌ها و عملکرد این شرکت در نتیجه برخی از برنامه‌ها و عملکردهای ارایه شده مرتبط با بازه زمانی ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ می‌پردازد.

 

رونمایی از این کتاب، بهانه ای است تا نخستین بار در حوزه صنعت، معدن و تجارت، الگوی مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از الگوهای نوین کسب و کار اشاعه یابد. ضرورت این اقدام در راستای رویکرد مسئولانه وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به حوزه اجتماعی و متضمن هموارسازی مسیر توسعه کشور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر