1

کاخ سفید: ترامپ به دنبال اخراج مولر نیست

  • کد خبر : 247266
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

وکیل کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا به برکناری دادستان ویژه تحقیقات در زمینه دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور فکر نمی‌کند.

کاخ سفید: ترامپ به دنبال اخراج مولر نیست

وکیل کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا به برکناری دادستان ویژه تحقیقات در زمینه دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور فکر نمی‌کند.

به گزارش افق نیوز به نقل از رویترز،  «تای کوب» وکیل کاخ سفید اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به برکناری «رابرت مولر» دادستان ویژه تحقیقات در زمینه دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فکر نمی‌کند و حتی در این زمینه صحبتی هم نشده است.

بیانیه وکیل کاخ سفید پس از آن اعلام شدکه ترامپ از روند تحقیقات مولر در زمینه دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ انتقاد کرد.

کاب در این باره گفت: «در پاسخ به گمانه زنی‌های رسانه‌ها و پرسش‌های ایجاد شده در این زمینه، کاخ سفید تاکید می‌کند که رئیس‌جمهوری به برکناری رابرت مولر فکر نمی‌کند.»

اعضای جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا به ترامپ نسبت به هرگونه اقدام علیه برکناری مولر هشدار داده و عنوان کردند که رئیس‌جمهوری باید به دادستان پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا اجازه تکمیل مسئولیت خود را بدهد.

ترامپ اخیرا با انتشار متنی در توییتر انتقادات تندی را به روند تحقیقات انجام شده در این زمینه و مولر مطرح کرد.

«جیو فلیک» سناتور جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا انتقادات تندی را متوجه ترامپ کرد و در این باره گفت: «اظهارنظرهای ترامپ با هدف برکناری مولر است.»

«لیندسی گراهام» دیگر سناتور جمهوری‌خواه آمریکا نیز در این‌باره گفته بود که اگر ترامپ اقدام به برکناری مولر کند، این تصمیم آغازی برای پایان ریاست‌جمهوری وی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247266

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر