2

همراه با پادشاه جدید فوتبال جهان؛ تبلیغ اسلام در آنفیلد +تصویر

  • کد خبر : 247294
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

نمایش فوق العاده او در بازی دیشب در فضای مجازی هم بسیار رسانه ای شد. خیلی ها را با مارادونا و مسی مقایسه می کنند و همچنین ورزشگاه آنفیلد را با اهرام ثلاثه فوتوشاپ کرده اند تا نشان دهند همه کاره لیورپول این بازیکن مصری است. 

همراه با پادشاه جدید فوتبال جهان؛ تبلیغ اسلام در آنفیلد (عکس)

ستاره مصری لیورپول هر روز محبوب تر از روز قبل می‌شود.

به گزارش افق نیوز/ هفته سی و یکم رقابت های لیگ جزیره شنبه شب با دیدار دو تیم لیورپول و واتفورد پیگیری شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۵-۰ به سود قرمزهای آنفیلد به اتمام رسید. مرد اول این میدان کسی نبود جز محمد صلاح.

ستاره مصری تیم یورگن کلوپ موفق شد چهار گل از ۵ گل تیمش را به ثمر برساند تا با ۲۸ گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد و برای کسب کفش طلا از رقبایی چون مسی، هری کین، ایموبیله، کاوانی و … پیشی بگیرد.

او در سال ۲۰۱۸، ۳۶ گله شد و از رکورد فرناندو تورس در سال ۲۰۰۷-۸ که ۳۳ گل زده بود پیشی گرفت. او هم اکنون با رکورد رابی فاولر در فصل ۱۹۹۵-۹۶ که در ۵۳ بازی این تعداد گل را زده بود برابری کرد.

همچنین صلاح با ۲۳ گل با پای چپ یک رکورد دیگر را به نام خوثبت کرد و از رابی فاولر که ۱۹ گل زده بود سبقت گرفت.

آخرین بار که یک وینگر در یک بازی پوکر کرده بود به سال ۲۰۰۹ برمی گردد که‌اندری آرشاوین این کار را کرد و حالا صلاح بازهم موفق به انجام این مهم شد. همچنین در لیورپول پیش از او فقط رابی فاولر، مایکل اوون و لوییز سوارز در یک بزای بیش از سه گل زده بودند.

صلاح در حال حاضر بیش تر از ۴ تیم وست برومویچ، برایتون، برنلی و سوانزی در لیگ جزیره گل زده است. او حالا یک تنه تیم کلوپ را در رقابت برای کسب مقام دوم نگه داشته و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است.

نمایش فوق العاده او در بازی دیشب در فضای مجازی هم بسیار رسانه ای شد. خیلی ها را با مارادونا و مسی مقایسه می کنند و همچنین ورزشگاه آنفیلد را با اهرام ثلاثه فوتوشاپ کرده اند تا نشان دهند همه کاره لیورپول این بازیکن مصری است.

بازیکن مسلمان لیورپول همیشه بعد از گلهایش دو کار انجام می دهد. تقسیم خوشحالی با هم تیمی ها و سجده شکر. کار دوم او بسیار مورد توجه قرار گرفته است و حتی خیلی از هواداران لیورپول در فضای مجازی جویای اسلام شده اند و حتی اعلام کرده اند که اگر صلاح به همین روند ادامه بدهد مسلمان خواهند شد.

اعتقادات این ستاره مصری حالا بیش از هر زمانی زیر ذره بین است. سجده هایش آنالیز می شود و آن را حالتی می دانند که از نظر فیزیکی انسان در پایین ترین حد است اما از لحاظ روحانی در بالاترین وضعیت قرار دارد. حتی شعار هم برای صلاح توسط اولتراهای آنفیلد سروده شده است و او و دینش حالا بیش از هر زمانی ستوده می شوند.

در ادامه تصاویر فوق العاده ای از محمد صلاح در آنفیلد و مقایسه های مجازی صورت گرفته خواهید دید:

37

 

36

34

35

39

42

44

43

32

33

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247294

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر