3

پیام سرپرست وزارت خارجه آمریکا به مناسبت نوروز

  • کد خبر : 247326
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

سرپرست وزارت خارجه آمریکا در پیامی به مناسبت نوروز، مدعی حمایت کشورش از آزادی بیان، مذهب و تجمع صلح آمیز برای مردم ایران شد.

سرپرست وزارت خارجه آمریکا در پیامی به مناسبت نوروز، مدعی حمایت کشورش از آزادی بیان، مذهب و تجمع صلح آمیز برای مردم ایران شد.

به گزارش افق نیوز/ «جان سالیوان» سرپرست وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای به مناسبت نوروز، نوشت: با فرارسیدن بهار، برای مردم ایران و دیگر کشورها که این سنت عالی را جشن می گیرند، نوروزی مبارک آرزو می کنم.
وی افزود: امروز بهترین آرزوهایم را برای همه چه در اینجا در ایالات متحده و چه در افغانستان، آذربایجان، چین، گرجستان، هند، ایران، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، روسیه، سوریه، تاجیکستان، ترکیه ، ترکمنستان، ازبکستان و سراسر جهان نثار می کنم.
سالیوان با اشاره به اغتشاشات دیماه گذشته در ایران مدعی حمایت ایالات متحده از کسانی شد که در پی بازستاندن حقشان برای آزادی بیان، مذهب و تجمع صلح آمیز هستند.
سه شنبه گذشته که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به صورت ناگهانی رکس تیلرسون وزیر خارجه خود را اخراج کرد، تیلرسون اعلام کرد که تا پایان ماه مارس جان سالیوان سرپرست این وزارتخانه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247326

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر