2

روسیه به سوی مسابقه تسلیحاتی نمی رود

  • کد خبر : 247328
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

رئیس جمهور روسیه پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد: روسیه در عین توجه به توان دفاعی به سوی مسابقه تسلیحاتی حرکت نخواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد: روسیه در عین توجه به توان دفاعی به سوی مسابقه تسلیحاتی حرکت نخواهد کرد.

به گزارش افق نیوز به نقل از النشره، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که کشورش به سوی مسابقه تسلیحاتی کشانده نخواهد شد اما در عین حال اهتمام لازم را برای تقویت توان دفاعی این کشور به کار خواهد بست.

وی افزود: قطعا ما اهتمام لازم را برای ادامه روند تقویت توان دفاعی کشور خواهیم داشت اما تاکید می کنم که احدی قصد حرکت به سوی مسابقه تسلیحاتی را ندارد. روسیه مایل به گفتگو سازنده با همه کشورهاست و این باید متقابل باشد.

پوتین هدف نهایی مقامات روسیه را رفاه مردم و کاستن از تعداد افرادی که زیر خطر فقر قرار دارند، برشمرد و گفت: ما فرصت داریم که تلاشها را در آینده برای ساختن کشور به کار گیریم.

وی تاکید کرد: تمرکز اصلی قوه مجریه در آینده بر حل مشکلات داخلی کشور خواهد بود تا رشد اقتصادی سرعت بیشتری پیدا کند و بخش بهداشتی، آموزشی، علوم و زیر ساختها توسعه یابد. بر این اساس تامین رفاه مردم هدف اساسی قوه مجریه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247328

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر