3

جاده‌های شمال همچنان درگیر ترافیک پرحجم

  • کد خبر : 247391
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در نخستین روز از سال ۹۷ را تشریح کرد.

ترافیک جاده چالوس در هفته های پایانی تعطیلات

افق نیوز/ رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در نخستین روز از سال ۹۷ را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در اولین روز از سال ۹۷ گفت: گزارش‌های واصله از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن است که در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس  از ابتدای محور تا کیلومتر ۴ ترافیک سنگین و در محدوده‌های آدران، سد امیرکبیر، تونل شماره پنج و دهانه جنوبی تونل کندوان نیمه سنگین است و در دیگر نقاط این محور پرحجم  اما روان است.

وی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی مشاء تا امامزاده هاشم ترافیک سنگین است، گفت: در طول این محور نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی حجم ترافیک در سراسر مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه را پر حجم و روان اعلام کرد و گفت: همچنین ترافیک در سراسر باند شمالی آزادراه کرج-قزوین پر حجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک غرب استان تهران در آزادراه  تهران-قم در محدوده عوارضی نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان لست، گفت: درمسیر  جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

به گفته رحمانی، ترافیک در سراسر  آزادراه قزوین-زنجان پر حجم و روان گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=247391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر