2

اسرائیل ۱۲ ساعت قبل از حمله به ایران،آمریکا را درجریان قرارمیدهد

  • کد خبر : 25900
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸

از بین بردن اختلافات واشنگتن و تل آویو در زمینه موضوع هسته ای ایران و نحوه برخورد با آن

یک روزنامه آمریکایی طی پیشنهادی خواستار ترور رئیس جمهور آمریکا در راستای تغییر موضع واشنگتن در قبال تهران شد.

افق به نقل از مهر، روزنامه آتلانتا جویش که از روزنامه های وابسته به یهودیان است اخیرا پیشنهاداتی را در جهت تغییر سیاستهای واشنگتن در قبال تهران مطرح کرده که جنجال رسانه ای گسترده ای را ایجاد کرده است.

“اندرو آدلر” نویسنده این روزنامه اخیرا در مقاله ای امکان ترور “باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا را در جهت از بین بردن اختلافات واشنگتن و تل آویو در زمینه موضوع هسته ای ایران و نحوه برخورد با آن مطرح کرده است.

وی در این نوشتار سه راه جنجالی را جهت از بین بردن این اختلافات مطرح می کند و می نویسد: اسرئیل می تواند به ایران حمله کند یا اینکه به رهبران حماس و حزب الله حمله کنیم، البته می توان در این مسئله از عوامل موساد بخواهیم که اوباما را ترور کنند.

آدلر برای صحه گذاشتن بر پیشنهاد خود در زمینه ترور اوباما تاکید می کند: اگر این ایده (ترور اوباما) به ذهن شخصی مانند من خطور کرده، آیا برخلاف تصور است که در داخل اسرائیل مورد بحث قرار نگرفته باشد.

خاطرنشان می شود روزنامه ساندی تایمز روز گذشته اعلام کرد: اسرائیل درخواست آمریکا در زمینه گرفتن موافقت واشنگتن پیش از انجام هرگونه حمله علیه ایران را رد کرده است. بر این اساس تل آویو اعلام کرده که تنها ۱۲ ساعت قبل از انجام چنین عملیاتی آمریکا را در جریان آن قرار می دهد.
به نوشته ساندی تایمز، این موضوع در دیدار ژنرال دمپسی با سران رژیم صهیونیستی به اطلاع مقام آمریکایی رسیده است. بر همین اساس به نظر می رسد که “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر اسرائیل نگران آن است که “باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و هراس از افزایش بهای نفت، در صورت مطلع بودن از نقشه تل آویو، از انجام حمله اسرائیل به ایران جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر