6

افتتاح ۴ طرح فرودگاهی در تبریز

  • کد خبر : 28198
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰

چهار پروژه عمرانی فرودگاهی صبح روز شنبه طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه تبریز افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز شد

 به گزارش افق و نقل از روابط عمومی فرودگاههای آذربایجان شرقی در این مراسم که علاوه بر مهندس علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی ، علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی ، محسن اسماعیلی رییس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور ، علی رستمی مدیرکل فرودگاههای استان و جمع زیادی از روسا و مدیران دستگاههای اجرایی و شرکتهای هواپیمایی حضور داشتند، مهم ترین پروژه فرودگاه با عنوان “پروژه توسعه و بهسازی سطوح و عوامل پروازی” با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور به بهره برداری رسید. این پروژه شامل بهسازی ۲۷۰ هزار متر مربع از سطوح پروازی فرودگاه تبریز است.

از دیگر طرح هایی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه تبریز به بهره برداری رسید می توان به طرح نصب و راه اندازی سامانه روشنایی باند دوم فرودگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ، نصب و راه اندازی شبکه اتوماسیون اداری و سامانه جدید اعلان پرواز با هزینه ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و احداث نمازخانه پایانه شماره ۴ فرودگاه با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال اشاره کرد.

در این مراسم و پیش از بهره برداری از طرحها، محسن اسماعیلی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور و علی رستمی مدیرکل فرودگاههای آذربایجان شرقی طی گزارش هایی در باره روند اجرای طرح های فرودگاهی و بویژه پروژه هایی فرودگاه تبریز توضیحاتی ارائه کردند.

در ادامه این مراسم، پروژه سامانه تصفیه خانه فاضلاب فرودگاه تبریز توسط محسن اسماعیلی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور کلنگ زنی شد. برای اجرای این طرح مبلغ ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

همچنین امروز طرح توسعه و بهسازی عوامل پروازی فرودگاه سهند از فرودگاههای تابعه استان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر