3

تمدید مهلت ارائه مدارک آرم طرح ترافیک برای اشخاص حقیقی و حقوقی

  • کد خبر : 28316
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۵

این مهلت برای آخرین بار تمدید شده و به هیچ عنوان مجددا قابل تمدید نیست

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ارائه مدارک آرم طرح ترافیک برای اشخاص حقیقی و حقوقی تا روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: این مهلت برای آخرین بار تمدید شده و به هیچ عنوان مجددا قابل تمدید نیست و متقاضیانی که تا پایان روز چهارشنبه آینده نتوانند مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل دهند ثبت‌نامشان ابطال خواهد شد.

مهندس وحید نوروزی با اشاره به اشکالاتی که در سیستم پرداخت اشخاص حقوقی ایجاد شد، افزود: امسال قرار بود تمامی اشخاص حقوقی تنها از طریق ساتنا نسبت به پرداخت وجوه آرم طرح ترافیک خود اقدام کنند که متاسفانه اخیرا بخشنامه‌ای به بانک‌ها صادر و اعلام شد که انتقال وجه زیر ۱۵ میلیون تومان از طریق ساتنا امکانپذیر نیست که این امر موجب بروز مشکلاتی در پرداخت وجوه اشخاص حقوقی برای دریافت آرم طرح ترافیک شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این مشکل هم‌اکنون با تغییرات نرم‌افزاری در سیستم ثبت‌نام آرم طرح ترافیک سال ۹۱ مرتفع شده است تصریح کرد: بر این اساس تمامی اشخاص حقوقی که وجوه آرمشان زیر ۱۵ میلیون تومان است می‌توانند پرداخت وجوه خود را از طریق اینترنت انجام داده و آنهایی که بالای ۱۵ میلیون تومان است باید از طریق ساتنا وجوه خود را به حساب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران واریز کنند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: به هیچ عنوان پرداخت وجوه نقدی، فیشی و یا چکی برای آرم طرح ترافیک سال ۹۱ پذیرفته نمی‌شود و تمامی اشخاص حقوقی و سهمیه‌بگیران باید یا از طریق اینترنت و یا از طریق ساتنا وجوه آرم خود را پرداخت کنند.

وی به تحویل مدارک اشخاص حقیقی اشاره کرد و به ایسنا گفت: با توجه به اینکه امروز آخرین مهلت تحویل مدارک اشخاص حقیقی بود تا کنون حدود ۸۰ درصد این افراد مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل و مدارک مورد نیاز خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کرده‌اند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: برای آخرین بار مهلت دریافت مدارک آرم طرح ترافیک اشخاص حقیقی و حقوقی با توجه به مشکلات پیش آمده تا پایان روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری تمدید می‌شود که این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید مجدد نبوده و قطعا افرادی که نتوانند تا این مهلت مدارک خود را ارائه کنند ثبت نامشان ابطال خواهد شد.

وی به اتحادیه آژانس‌ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه اتحادیه آژانس‌ها تا کنون هیچ اقدامی برای دریافت آرم‌های خود انجام نداده که این هشدار را می‌دهیم در صورت عدم اقدام لازم تا مهلت تعیین شده رانندگان این اتحادیه با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

ایسنا -معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که تا کنون مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل و مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه نکرده‌اند خواست در مهلت باقی مانده هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک و ارائه آن اقدام کنند چرا که در غیر این صورت ثبت‌نامشان به صورت اتوماتیک ملغی می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر