2

مهندس علی سلوکی:حمایت جبهه ی جوانان انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور

  • کد خبر : 28972
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۲

سخنگوی جبهه ی جوانان انقلاب اسلامی از حمایت این جبهه در نقاط مختلف کشور از بعضی از کاندیدهای ولایت مدار خبر داد

سخنگوی جبهه جوانان انقلاب اسلامی ضمن دعوت از ملت هوشیار ایران اسلامی برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، بر گفتمان  نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر مبانی مکتب نورانی اسلام است تاکید نمود.
مهندس علی سلوکی گفت : امروز ایران اسلامی در حال عبور از حساس ترین مقطع تاریخ بشریت است .مقطعی  که موج اسلام خواهی در دنیای معاصر مهر بطلانی بر حکومت های مبتنی بر سکولاریسم و لیبرال دموکراسی زده است.
سخنگوی  جبهه ی  جوانان انقلاب  اسلامی افزود :  در فضای کنونی پیروزی از آن کسانی  است  که آرمان های خودشان را با بیداری اسلامی معاصرهم سو نمایند .
مهندس علی سلوکی گفت : جبهه ی جوانان انقلاب اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از همه ی داوطلبین  نهمیمین  دوره  مجلس  شورای اسلامی ، دعوت می نماید با رعایت اخلاق و تقوای سیاسی بر شور انتخاباتی بیفزایند.
سخنگوی جبهه ی جوانان انقلاب اسلامی از حمایت این جبهه در نقاط مختلف کشور از بعضی از کاندیدهای ولایت مدار خبر دادوافزود این جبهه از آقایان دکتر حداد عادل از تهران،حسین فدایی از تهران،زاکانی از تهران،مهرداد بذر پاش از تهران،حسین شیخ الاسلام از تهران،پرویز سروری از تهران،الیاس نادران از تهران،احمد توکلی از تهران،مجتبی رحماندوست از تهران،کوثری از تهران،مصباحی مقدم از تهران،حجت الاسلام والمسلمین ابو ترابی از تهران،آقا تهرانی از تهران،خلیل سائلی از ماهنشان و ایجرود استان زنجان،هادی عابدی از کرج،محمد دهقان از چناران مشهد،دکتر علی مردانی از زنجان،دکتر ارصلان فتحی پور از کلیدر آذربایجان شرقی،برومند از پارس آباد آذربایجان شرقی،دکتر حسینی صدر از خوی آذربایجان غربی،ضیاءالله اعجازی از بناب آذربایجان شرقی،حجت الاسلام ذوالنور از قم،نجفی از زابل،حجت الاسلام سالک از اصفهان،دکتر رضا رحمانی از تبریز،تورنگ از آمل و خانمها فاطمه آلیا از از تهران،خانم امین زاده از تهران،خانم پدیدزاده از تهران،خانم عشرت شایق از تبریز حمایت می کند.
در پایان مهندس علی سلوکی افزود:جبهه ی جوانان انقلاب اسلامی در سایر حوزه های انتخابیه کشور تابع نظر جامعتین،آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی می باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر