1

رفع معضل ازدواج ، یکی از دغدغه های وزارتخانه تازه تاسیس

  • کد خبر : 29027
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹

هم اکنون برخی از مراکز ازدواج حضوری و اینترنتی بدون پروانه فعالیت می کنند که از این پس مرجع رسمی صدور پروانه و نظارت بر این مراکز دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده است.

معاون امور‌ آموزشی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، رفع معضل ازدواج را یکی از دغدغه های این وزارتخانه تازه تاسیس عنوان کرد.

سید باقر پیشنمازی ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک با مدیرکل، معاونان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: باید خود را آماده کنیم تا در فرصت پیش رو با بهره وری زمان، ضمن جبران زمان از دست رفته و عقب افتادگی های کاری، به انجام امور جوانان سرعت بخشیده و گام های بلند و اساسی در راه دستیابی به اهداف مشخص شده برداریم.

معاون امور‌ آموزشی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، ازدواج جوانان را یکی از دغدغه های مهم وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: در خصوص مسئله ازدواج کارهای ناتمامی در سالهای قبل از جمله تاسیس یا حمایت از مراکز تخصصی ازدواج انجام شده که ناتمام مانده بود و ما در این مدت کوتاه حضور در وزارت ورزش بدلیل اهمیت موضوع، فوریت طرح را تدوین و نهایی کردیم.

پیشنمازی ادامه داد: هم اکنون برخی از مراکز ازدواج حضوری و اینترنتی بدون پروانه فعالیت می کنند که از این پس مرجع رسمی صدور پروانه و نظارت بر این مراکز دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده است.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم از طریق این مراکز ازدواج را بیش از اینکه مبتنی بر احساسات باشد مبتنی بر عقل و دور اندیشی کنیم می توانیم بر کاهش آمار طلاق تاثیر بگذاریم.

معاون امور‌ آموزشی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان  گفت: از این پس داوطلبانی که در صدد ایجاد مراکز مشاوره و ازدواج هستند از سوی وزارت ورزش و جوانان، احراز صلاحیت می شوند و تضمین ها و تعهدهایی مبنی براجرای صحیح و مطابق با عرف وقانون از آنها دریافت خواهد شد.

وی افزود: از آنجا که ورزش یک امر تربیتی بوده و متضمن سلامت جامعه است، وزارت ورزش و جوانان از جمله دستگاه های تربیتی نظام دولتی محسوب می شود و مسئولان آن باید با تلاش بی شائبه خود شرایط رابرای ایجاد این سلامت به کار ببندند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران جوانان را سرمایه های ارزشمند برای کشور دانست و گفت: ‌امیدواریم با شناسایی بهتر
استعدادهای موجود در جوانان استان ، زمینه های شکوفایی آنها را فراهم کنیم.

نصرالله پریچهره ‌افزود: جوانان مازندرانی همواره پیشتازی خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده و می توانند با توجه به ظرفیت های فراوانی که در استان وجود دارد، رسیدن به قله پرافتخار علم و دانش و ورزش را بیش از پیش تجربه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر