1

صبای قم میزبان برق شیراز شد

  • کد خبر : 29579
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳

برق و صبا تیم های چهارم و ششم لیگ برتر امید

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در خانه از برق شیراز پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور شنبه آینده با انجام ۶ مسابقه همزمان برگزار خواهد شد و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، تیم فوتبال رده سنی امید صبای قم در خانه برابر تیم فوتبال امید برق شیراز تیم رده چهارم جدول به میدان خواهد رفت تا در خانه مدعی کسب سه امتیاز این دیدار باشد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و امید برق شیراز از هفته بیست و یکم مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امید کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد و طی آن صبای قم در دیدار برگشت به دنبال تداوم موفقیت‌های خود در لیگ برتر فوتبال امید کشور است.

برق و صبا تیم های چهارم و ششم لیگ برتر امید

این دیدار در حالی در قم به انجام خواهد رسید که صبای قم در هفت بازی گذشته خود مقابل حریفان تنها در یک بازی تن به شکست داده است و با توجه به نتایج خوبی که در نیم فصل دوم لیگ برتر امید کسب کرده است، در صورت کسب پیروزی در این دیدار خانگی باز هم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور صعود خواهد کرد.

در حالی که نتایج خوب نیم فصل دوم رقابت ها صبای قم را از انتهای جدول به میانه جدول رده بندی آورده است و در حال حاضر صبای قم را در جمع شش تیم برتر لیگ امید کشور شاهد هستیم، تیم فوتبال امید برق شیراز نیز در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده بندی ایستاده است و یکی از مدعیان کسب عنوان نایب قهرمانی به شمار می‌رود چرا که فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر جدول دست نیافتنی است.

دو تیم صبای قم و برق شیراز تا قبل از دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های امید کشور با یکدیگر شش امتیاز فاصله دارند اما صبای قم قصد دارد با پیروزی در این دیدار فاصله امتیازات خود با تیم‌ برق و همچنین تیم پنجم جدول یعنی شهرداری تبریز را کاهش بدهد.

در حالی که دیدارهای هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور روز شنبه آینده برگزار می‌شود، صبای قم هم اکنون با کسب ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و برق شیراز با کسب ۱۹ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

تساوی صبا و برق در دیدار رفت در شیراز

صبای قم در حالی دیدار برگشت را با تیم فوتبال برق شیراز برگزار می کند که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال امید برق شیراز با تساوی بدون گل دو تیم و تقسیم امتیازها بین دو مدعی بالای جدول به پایان رسیده بود.

در حالی که این هفته دیدارهای هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور برگزار شد، صبای قم تا پایان نخستین حضور خود در جمع لیگ برتری ها در شش هفته باقی مانده، پنج مسابقه حساس در پیش دارد و یک هفته نیز استراحت می کند.

صبای قم در هفته بیست و یکم این مسابقات روز شنبه بیستم اسفند ماه در ورزشگاه اختصاصی برق شیراز میهمان این تیم خواهد بود و بعد از استراحت در هفته بیست و یدوم، در دیدار هفته بیست و سوم در قم میزبان تیم امید استقلال اهواز است، ضمن اینکه تا پایان فصل به ترتیب به مصاف فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت اهواز می رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29579

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر