2

نمایش خیره کننده لیونل مسی در بازی مقابل بارسلونا

  • کد خبر : 29727
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳

“نمی دانم مسی بازیکن حقیقی است یا پلی استیشن “.

ستارگان و مربیان فوتبال جهان پس از نمایش خیره کننده لیونل مسی در بازی مقابل بارسلونا زبان به ستایش از او گشودند.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار مقابل با بایرلورکوزن شب رویایی را پشت سر گذاشت و باز زدن پنج گل مرد اول این دیدار لقب گرفت. بعد از پایان بازی مربیان و بازیکنان فوتبال جهان زبان به ستایش از این بهترین بازیکن سه سال اخیر فوتبال گشودند، او را شایسته کسب توپ طلای فوتبال دانستند.

وین رونی ستاره ملی‌پوش منچستر یونایتد بلافاصله بعد از پایان بازی در صفحه اجتماعی خود در تویتر نوشت «به نظرم مسی بدون شک بهترین بازیکن فوتبال جهان است». رادامیل فالکائو ستاره کلمبیایی اتلتیکو مادرید هم این گونه به ستایش از مسی پرداخت:”نمی دانم مسی بازیکن حقیقی است یا پلی استیشن “.

گواردیولا سرمربی بارسلونا هم در پایان بازی در ستایش از مسی گفت: نمی دانم با چه کلماتی مسی را وصف کنم. نمایش او در بازی امشب منحصر به فرد بود. زدن پنج گل در یک دیدار اصلا آسان نیست. از این که لیونل مسی را در اختیار داریم بسیار خوش شانسیم. او اگر اراده کند می‌تواند شش گل را هم در یک بازی به ثمر رساند.

رابین دات سرمربی بایرلورکوزن هم زبان به ستایش از مهاجم آرژانتینی بارسلونا گشود و گفت: مسی بازیکن استثنایی و منحصر به فرد است. بر این باورم که بارسلونا بدون مسی هم بهترین تیم جهان است، اما باید بگویم که با مسی تیمی از سیاره ای دیگر است. پیش از مسابقه بکن باوئر در ستایش از مسی گفت: “مسی نابغه است و تمام فاکتورهای یک فوتبالیست خوب را دارد. او مثل مارادونا با هر دو پا بازی می‌کند و همچون بابی چارلتون شخصیت نجیبی دارد”.

روزنامه‌‌‌های اسپانیا‌های هم پس از جشنواره گل مسی در صفحه اول خود به ستایش از او پرداختند. روزنامه‌‌ «اسپورت» نوشته است که مسی قبل از دیدار به خاطر سر درد مجبور شد از آسپرین استفاده کند به همین خاطر در صفحه اول خود از این عبارت «آسپرین معجزات» استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29727

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر