4

کفش جدید نایک رونمایی شد

  • کد خبر : 29733
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷

نایک می‌گوید این کفشها مانند «پوست دوم» انسان هستند

:کفش جدید نایک رونمایی شد/ پوست دوم انسان

 نایک می‌گوید کفشهای جدیدش آنقدر سبک هستند که مانند «پوست دوم» انسان هستند.

به گزارش «۲۴»، نایک در هفته گذشته سرگرم نمایش جدیدترین نوآورهای خود بود. یکی از جالب‌ترین آنها، کفش مخصوص دو سبک «فلای نیت» است که مانند کفش‌های راحتی خانگی برای پاهای شماست. نایک می‌گوید این کفشها مانند «پوست دوم» انسان هستند.

برای سالیان متمادی، سازندگان کفش از هر نوعی گزینه‌های کفش مینیمالیست را توسعه داده‌اند. مینیمالیسم در صنعت کفش معمولا به کف کفش معطوف می‌شود که در آن لایه و مواد، کاهش داده می‌شوند تا تجربه گام برداشتن طبیعی‌تری فراهم شود.

اساسا این کفش‌ها به اندازه‌ای مواد دارند که پای شما را در برابر صدمه و جراحت مصون نگه می‌دارند اما نایک با کفش «فلای نیت»، طراحی مینیمالیستی را به بخش بالاتر کفش گسترش داده است.

لایه تک بالایی به اندازه‌ای که لازم است، مواد دارد و به این ترتیب وزن کفش را در مقایسه با لایه‌های بالایی ضخیم‌تر کفش‌های دیگر کاهش می‌دهد.

برخلاف مواد معمولی جوراب که دوام یا استحکام لازم را برای استفاده به شکل کفش ندارند، کفش نایک که مواد آن مهندسی شده‌اند، برای ورزشکاران، سبکی و حس راحتی جوراب را به همراه سختی کافی برای حفاظت از پا و دوام برای استفاده مکرر فراهم می‌کند.

فناوری «فلای نیت» در کفش «فلای نیت ریسر» بکار خواهد رفت و دوندگان ماراتون از کنیا، انگلیس، روسیه و آمریکا در بهار جاری به پا خواهند کرد. این کفش و کفش تمرین اندکی سنگین‌تر «فلای نیت ترینر»، در ماه ژوییه به بازار عرضه خواهند شد. ساختار «فلای نیت» در سری «اچ.تی.ام فلای نیت» نیز که مدل و رنگ‌های مختلفی دارند، به کار خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29733

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر