5

فهرست ثروتمند ترین های جهان

  • کد خبر : 29764
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۶

نشریه فوربس در تازه ترین شماره خود فهرست جدید میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۱۲ میلادی را منتشر کرده است.

بر اساس فهرست ثروتمند ترین های جهان که سالانه توسط فوربس منتشر می شود ثروتمند ترین  فرد جهان کارلوس اسلیم مکزیکی است که ثروت هنگفتی را از طریق شرکت های مخابراتی به دست آورده است.

بر اساس این گزارش این در حالی است که لاکشمی میتال میلیاردر هندی که  هشت سال متوالی جزء ده  نفر اول فهرست ثروتمندترین ها بوده است بیش ازده میلیارد دلار از دارایی خود را در سال گذشته از دست داده است.

میتال در زمینه تجارت فولاد فعال است. این سومین سال متوالی است که کارلوس سلیم مقام اول را در میان ثروتمند ترین های جهان پیدا می کند . بر این اساس میزان دارایی های او بیش از ۶۹ میلیارد دلار تخمین زده می شود .

این گزارش حاکی است بیل گیتس از بنیانگذاران شرکت مایکروسافت دومین فرد ثروتمند جهان با ۶۱  میلیارد دلار دارایی است و وارن بافت تاجر و سرمایه گذار آمریکایی در جایگاه سوم است.

فارس -علیرغم رشد کند اقتصادی در اغلب کشورهای جهان  ۱۶ نفر به تعداد میلیاردرها افزوده شده است . بر اساس گزارش نشریه فوربس ۱۰۴  زن میلیاردر در جهان وجود دارند و ثروتمندترین آنها کریستی والتون همسر مالک فروشگاه های زنجیره ای وال مارت است که پس از مرگ شوهرش ، امروز میزان دارایی اش به ۲۵  میلیارد دلار می رسد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر