1

افتتاح ۲۰ پروژه کشوری در سال جدید توسط آستان قدس رضوی

  • کد خبر : 30496
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۷

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی اظهار داشت: در سال ۹۱ حداقل ۲۰ پروژه در حوزه های مختلف تقدیم نظام اسلامی خواهد شد و همه این ها در مشهد متمرکز نیست.

به گزارش خبرنگار افق در مشهد، حسین یوسفی، مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، ظهر امروز در نشست خبری که به منظور ارائه فعالیت های سال ۹۰ برگزار شد، با اشاره به افتتاح دو مجمع بین راهی در سال گذشته، گفت: شرایط و رویکرد ایجاد این مراکز با افزایش رفاه برای زائران همراه بوده است و امروز در مجتمع هایی که آستان قدس رضوی ایجاد شده شرایطی فراهم شده که دیگر مجموعه ها هم در آن جا از مراکز آستان قدس استفاده می کنند و آستان قدس هم این فضا را برای کمک به آن ها ایجاد کرده است.

وی نیز بیان کرد: بزرگ ترین موزه فرش در منطقه شرق کشور، نگین افتخاری برای کشور است. ایجاد چندین کتابخانه در مجموعه آستان قدس رضوی با رویکردهای مختلف تخصصی نگاه خدمت رسانی به زائر را به دنبال داشته است.

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی همچنین اشاره کرد: در سال ۹۱ حداقل ۲۰ پروژه در حوزه های مختلف تقدیم نظام اسلامی خواهد شد و همه این ها در مشهد متمرکز نیست بلکه در سایر نقاط کشور بهره برداری خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در دهه کرامت سال ۹۰ بزرگ ترین زیارت مجازی جهان اسلام از سوی اداره کل روابط عمومی رونمایی شد و امروز در اثر به تمامی نقاط کشور و به برخی از کشورها ارسال شده است.

یوسفی افزود: این نرم افزار به تازگی بر روی سایت آستان قدس رضوی قابل بهره برداری است و همه می توانند با مراجعه به نشانی www.aqr.ir زیارت مجازی را داشته باشند و به ۲۷۰ نقطه حرم دست پیدا کنند.

وی با بیان این که هدیه نوروزی اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی در ویژه نامه حرم تقدیم زائران حرم مطهر خواهد شد، ابراز داشت: این مجله از مبدأ حرکت زائران نوعی اطلاع رسانی گام به گام تا مشهد و حرم را به زائران ارائه می دهد.

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی سپس گفت: دارالشفای امام رضا(ع) با وجود این که در مجموعه حرم ۲۰ پایگاه خدمت رسانی در نظر گرفته شده است و همه روزه بخش های مختلف تخصصی آن برای این که کمتر زائر به جهت عدم آشنایی به فضای شهر دچار مشکلات شود از ابتدای صبح تا نیمه شب به زائران حضرت رضا(ع) خدمت رسانی می کند.

وی یادآور شد: در سال۹۰ در مجموع دو دهه کرامت و دهه آخر صفر بالغ بر ۳۰ هزار دقیقه از طریق رسانه های داخلی و خارجی پوشش داده شده است و چندین کنگره تخصصی برای نخستین بار با محوریت زیارت برگزار شده است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30496

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر