1

سخنرانی مقام معظم رهبری در بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع)

  • کد خبر : 30499
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۸:۴۷

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مقام معظم رهبری در نخستین روز از سال جدید، دربارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار افق از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سید جلال حسینی اظهارداشت: روز اول سال جدید، سخنرانی مقام معظم رهبری را در ساعت ۱۵:۳۰ در رواق امام خمینی(ره) خواهیم داشت و مطابق هر ساله ایشان به تبیین خط مشی‌ها، اولویت‌ها و سیاست‌های کلان می‌پردازند.

وی افزود: آستان قدس رضوی برای میزبانی از ده‌ها هزار زائر و مجاور که برای استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال نو به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، آمادگی کامل دارد.

وی ابرازداشت: پوشش مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب و تحویل سال افزون بر تمام صحن‌ها به صورت زنده از طریق شبکه razavi.tv برای تمام دنیا پخش و همچنین پیام و سخنرانی آیه ا… خامنه‌ای به چند زبان دنیا ترجمه و به ۶ هزار غیرایرانی در پنج قاره دنیا ارسال می‌شود.

حسینی تصریح کرد: سخنان مقام معظم رهبری در نخستین روز سال در حرم مطهر رضوی و پیام نوروزی ایشان در کتاب«بهار در بهار» چاپ و روز بعد در اختیار زائران و مجاوران قرار می‌گیرد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری همایش تحلیل و بررسی سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: به دلیل اهمیت فرمایشات آیت‌الله خامنه‌ای در همایش تخصصی با دعوت از نخبگان حوزه و دانشگاه در تالار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی این سخنان تحلیل و بررسی می‌شود.

وی همچنین سفر ولی امر مسلمین جهان در نخستین روزهای هر سال را افتخاری بزرگ برای خراسانی‌ها برشمرد و گفت: معمولاً در سخنرانی اول فروردین مقام معظم رهبری برخی خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان کشور تبیین و همه دنیا به ویژه مسلمانان و شیعیان به این سخنرانی چشم دوخته و گوش می‌سپارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30499

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر