3

تیم فوتبال استقلال ایران صدر جدول گروه A را از دست داد.

  • کد خبر : 30646
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶

تیم فوتبال استقلال ایران هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را با تساوی مقابل نسف قارشی ازبکستان پشت سر گذاشت

تیم فوتبال استقلال ایران هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را با تساوی مقابل نسف قارشی ازبکستان پشت سر گذاشت و فرصت صعود به صدر جدول گروه A این رقابت‌ها را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های استقلال ایران و نسف قارشی ازبکستان از ساعت ۱۹:۰۵ امروز سه شنبه برگزارکننده دیداری در چارچوب هفته دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا بودند. این بازی که در حضور ۴۱ هزار و ۵۲۰  تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد در پایان به نتیجه تساوی بدون گل انجامید تا استقلال فرصت صدرنشینی در گروه A رقابت‌ها را از دست بدهد.

نیمه اول دیدار استقلال – نسف قارشی ازبکستان سرد و کسل کننده پیگیری و کمتر موقعیت گلزنی روی دروازه‌ها خلق شد. در این نیمه استقلال بیشتر صاحب توپ بود اما از این برتری راه به جایی نبرد و با تساوی بدون گل به رختکن رفت.

در نیمه دوم نیز تغییر خاصی در آهنگ بازی به وجود نیامد و استقلال همچنان توپ و میدان را در اختیار داشت اما مقابل دفاع فشرده و هماهنگ نماینده ازبکستان راه به جایی نمی‌برد. در این بین نسف قارشی ضدحملاتی زهردار روی دروازه استقلال داشت که زنگ خطر را برای آبی پوشان به صدا درآورد.

مظلومی با به میدان فرستادن میلاد میداودی و اسماعیل شریفات میل تهاجمی تیم استقلال را بیشتر کرد تا شاید این تیم سال ۹۱ را با یک پیروزی شیرین آغاز کند اما نه طرح حملات استقلال برای گلزنی کارگر بود نه خللی در دفاع منطقی تیم ازبکستانی به وجود می‌آمد. در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

در دیگر دیدار گروه A مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم الجزیره امارات با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهمان خود الریان قطر گذشت و صدرنشین جدول رده بندی این گروه شد. برای الجزیره در این بازی ریکاردو اولیویرا (۹)، ابراهیم دیاکه (۵۳) و عبدالله موسی (۵۶) گل زدند و گل‌های تیم الریان نیز توسط دانیل گوما (۶۵) و فابیو مونتزینه (۸۰) به ثمر رسید.

جدول رده بندی گروه A:
۱- الجزیره امارات ۶ امتیاز، ۲- استقلال ایران ۴ امتیاز، ۴- نسف قارشی ازبکستان یک امتیاز، ۴- الریان قطر بدون امتیاز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر