3

استفاده ابزاری سارکوزی از زنان برای موفقیت در انتخابات + تصاویر

  • کد خبر : 32203
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸

سارکوزی تصمیم گرفته تا از یک زن دیگر برای پیروزی در این رقابت ها استفاده کند.

“نیکلا سارکوزی” در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۷ فرانسه توانست به پیروزی برسد و بدون شک یکی از عوامل تاثیر گذار در این امر شایعاتی بود که در مورد احتمال ازدواج وی با “کارلا برونی” خواننده و مدل لباس معروف آن روزهای اروپا شنیده می شد از همین رو سارکوزی برای موفقیت در انتخابات سال ۲۰۱۲ بار دیگر قصد استفاده از این تجربه را دارد اما اینبار این کارلا نیست که در کنار وی قرار گرفته بلکه وی “ناتالیا کاسیسکو موریزت” است.

سارکوزی و نتالیا در کنارهم

ساندی تلگراف با پرداختن به این موضوع می نویسد : در فاصله یک هفته مانده تا انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، ناتالیا کاسیسکو موریزت، تبدیل به رهبر فعالیت های انتخاباتی وی شده است.

این در حالی است که مردم سالهای ابتدایی ریاست جمهوری سارکوزی را با اخبار زیادی که ردباره همسر جدید وی یعنی کارلا برونی منتشر می شد را به یاد می آورند. و اکنون که وی برای دومین پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود یک زن دیگر در مرکز فعالیت های او جای گرفته است.

به نوشته دیلی تلگراف، با توجه به اینکه کارلا برونی بنا به دلایل مختلف در رقابت های اخیر ریاست جمهوری حضور چشمگیری ندارد سارکوزی تصمیم گرفته تا از یک زن دیگر برای پیروزی در این رقابت ها استفاده کند. و این در حالی است که برخی از دوستان قدیمی سارکوزی به وی توصیه کرده اند تا از این کار صرف نظر کند.

اما سارکوزی به هیچ وجه قصد کنار گذاشتن ناتالیا را ندارد بطوری که “برک هورتفو” وزیر کشور اسبق فرانسه و از دوستان نزدیک سارکوزی می گوید : سارکوزی در واقع ناتالیا را دوست دارد. این زن برای خوب شدن امور هر کاری را انجام می دهد.

اما با این وجود و به رغم استفاده از این زن، نظرسنجی ها بیانگر آن هستند که سارکوزی غیر مردمی ترین رئیس جمهور فرانسه از جنگ جهانی دوم تا کنون به حساب می آید.

دیلی تلگراف در ادامه می نویسد : ناتالیا این مزیت را دارد که خود را با عنوان غیر رسمی “tu” معرفی می کند و این واژه ای است که مطبوعات فرانسه از آن به عنوان نشانه ای برای نزدیک بودن روابط او با سارکوزی یاد می کنند.

برخی از رسانه ها نیز اینگونه می نویسند که این زن که عضو حزب “یو ام پی” نیز هست ممکن است در تحولات آتی فرانسه به عنوان نامزد تصدی پست ریاست جمهوری مطرح شود اما در مرحله اول آنها باید در انتخابات پیش رو به پیروزی برسند.

به نوشته این روزنامه، علاوه بر استفاده از این زن در تبلیغات انتخاباتی، کمیته انتخابات ساکوزی تلاش کرده اند تا در روزهای اخیر توجه مردم را از ساعت های مچی گران قیمت سارکوزی، وعده های غذایی خاص وی، تعطیلات پر زرق و برق و .. به توانایی او در اجرای قانون، موضوع مهاجرت، و کسری تجاری فرانسه منتقل کنند.

سارکوزی خود را به عنوان بهترین فردی که می تواند بحران موجود در منطقه یورو را حل کند معرفی کرده و امیدوار است بتواند در انتخابات هفته آینده به پیروزی برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر