کد خبر:32698
پ

پیشنهاد بی شرمانه یک دانشجو به استادش + تصویر سند

پیشنهاد بی شرمانه یک دختر ایرانی را در ورقه امتحانی اش بخوانید:!!!

پیشنهاد بی شرمانه یک دختر ایرانی را در ورقه امتحانی اش بخوانید:!!!

استاد سلام
استاد ما مامانم میره کلفتی
استاد من شما رو خیلی دوست دارم
استاد خیلی خوشتیپی  استاد یه ۱۰ بده
استاد ما خونمون شمیرانه بیا تهران در خدمتیم
این شماره ۰۹۱۲۲   بوس بوس

تصویر این نامه رو ببینید!!!!!!
پیشنهاد بي شرمانه دختر تهرانی به استادش+عکس

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • ali ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۲:۵۹ ق.ظ
    0 0

    chera chap kardi, on ostade ham ahmaghe ke dadesh be akhbar
    mirikht door tamoom

  • نرگس ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱:۴۳ ب.ظ
    0 0

    مامانش کلفته اونوقت خونش شمرونه!!

    بی خیال ساختگی بود، هیچ تیرونی اصیل هم از این عشوه خرکی ها نمیاد

  • fazi ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۴:۱۴ ب.ظ
    0 0

    آره با نرگس موافقم ساختگی بود

  • علی ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۵:۱۳ ب.ظ
    0 0

    کجاش ساختگی بود.نکنه میخوای بگی چنین چیزایی وجود نداره ها!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • حامد حکیمی ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۵:۳۸ ب.ظ
    0 0

    توی یکی از سئوالها دو بار نوشته شده تابع F1+F2 را بنویسید

  • Arsham ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۶:۴۳ ب.ظ
    0 0

    اسال پيش اين عكسو تو پيج فيسبوكم شر كردم. كاملا ساختگيه. باور نكنيد لطفا

  • عربشاهی ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱:۰۲ ب.ظ
    0 0

    تهرونی و غیر تهرونی نداره. اصیل و غیر اصیل نداره. هر کسی ممکنه وارد این وادی ها بشه. شخصی که خود ساخته نباشه، از هر خانواده ای و هر شهری هم باشه، ممکنه آلوده بشه. شما دو خانوم محترم، منکر این اتفاقات خلاف اخلاق در دانشگاه ها هستین؟ یعنی اصلاً اتفاق نمی افته؟ یعنی داریم!؟! مردم!؟!

  • سامان 36 شیراز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۹ ب.ظ
    0 0

    خاک تو سر استاده که چنین موقعیتی را براحتی خرابش کرده.
    logitex20@yahoo.com

  • عربشاهی ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱:۱۷ ب.ظ
    0 0

    خاک بر سر مایی که به این حرکت زشت بگیم خراب کردن موقعیت. خاک بر سر ما اگر در جایگاه استادی بخوایم آلوده همچین بچه بازیهای گناه آلودی بشیم. خاک بر سر ما اگر بخوایم به دلیل تنبلی خودمون و گرفتن نمره، عفت و حیا و ناموسمون رو لکه دار کنیم.

  • سمیرا ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۰:۳۱ ب.ظ
    0 0

    کار خیلی زشتی کرده . حرکت کاملا غیر اخلاقی بوده ! متاسفم برای این دختر بی عقل ! جاش توی دانشگاه نیست ! حیفه صندلی های دانشگاه رو چنین افرادی بگیرن ! که اصلا دنبال درس نیستن و فقط میان دانشگاه برای …. … متاسفم

  • رضا ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۹:۴۰ ق.ظ
    0 0

    این چیزا هست ….زیادم هست …حالا این ساختگیه یا نه اصلا مهم نیست

  • منصور ۳ مهر ۱۳۹۳ / ۲:۲۴ ب.ظ
    0 0

    سلام بنده دانشگاه تدریس میکنم از وقتی که علم این همه بی ارزش شده و هرجا یه دانشگاه باز شده و هر کسی میمونه بره دانشگاه همه چیز بهم ریخته، همه شدن استاد و همه شدن دانشگاهی و دانشجو، بله این رخدادها کم نیست وقتی خیلی جلوتر از این، در حد رابطه های…..
    اونم پنج سالی که اول انقلاب دانشگاهها به غلط تعطیل شد حالا باید خیلی از دانشگاهها را تعطیل کنند و به نظام علمی و دانشگاهی کشور سروسامان بدهند و اینهمه لیسانس،دکتر. مهندس و متخصص فاقد تخصص تحویل جامعه نهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید