2

سرمربی فصل جدید تیم فوتبال استقلال تهران کیست ؟

  • کد خبر : 34526
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۴

رییس هیات مدیره استقلال گفت:امروز پس از ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه جلسه اعضای هیات مدیره در رابطه با سرمربی فصل بعد به جمع بندی رسیدند

سرمربی فصل جدید تیم فوتبال استقلال تهران توسط هیات مدیره این باشگاه انتخاب شده و سه شنبه معرفی می‌شود.

در حالی نشست طولانی مدت هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شد که احمد رسولی نژاد رییس هیات مدیره این باشگاه پس از پایان نشست به خبرنگار ایسنا گفت: سرمربی فصل آینده استقلال انتخاب شده و نامش سه شنبه اعلام می‌شود.

رییس هیات مدیره استقلال از نشست هیات مدیره در روز سه شنبه خبر داد و گفت: امروز پس از ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه جلسه اعضای هیات مدیره در رابطه با سرمربی فصل بعد به جمع بندی رسیدند و سرمربی جدید سه شنبه در حضور فتح الله زاده معرفی خواهد شد.

از نکات جالب توجه این نشست اینکه به درخواست اعضای هیات مدیره همه‌ی اعضا تلفن همراه خود را بیرون از دفتر رسولی نژاد در وزارت ورزش و جوانان تحویل دادند و گوشی موبایلشان را با خود به داخل جلسه نبردند.

در نشست امروز که در غیاب علی فتح الله زاده برگزار شد، پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال در اواخر جلسه به جمع اعضای هیات مدیره استقلال اضافه شد و گزارشی از عملکرد خود و استقلال در فصل گذشته ارائه کرد.

برنامه بعدی هیات مدیره استقلال پس از معرفی سرمربی، تعیین گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه و معرفی آنها به محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34526

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر