3

سرمربی آلمان: برای مهار رونالدو به چند بازیکن نیاز داریم

  • کد خبر : 34722
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶

‘یوآخیم لاو’ در مورد این بازی و حضور رونالدوی ۲۷ ساله در آن تأکید کرد: یک نفر را مسوول مهار او نخواهم کرد چون برای این کار به چندین بازیکن نیاز داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفته است که برای مهار ‘کریستیانو رونالدو’ در مسابقات یورو ۲۰۱۲ به سه یا چهار بازیکن نیاز دارد.
به گزارش منابع خبری، آلمان در رقابت های یورو ۲۰۱۲ با تیم های پرتغال، هلند و دانمارک هم گروه شده است اما اولین بازی را برابر پرتغال انجام می دهد.

‘یوآخیم لاو’ در مورد این بازی و حضور رونالدوی ۲۷ ساله در آن تأکید کرد: یک نفر را مسوول مهار او نخواهم کرد چون برای این کار به چندین بازیکن نیاز داریم.

رونالدو مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید بزرگترین تهدید پرتغال در خط حمله این تیم به شمار می رود که در اوج آمادگی و پس از به ثمر رساندن ۶۰ گل در رقابت های فصل ۲۰۱۱/۱۲، پا به مسابقات یورو ۲۰۱۲ خواهد گذاشت.

سرمربی آلمان که از توانایی های بازیکن سابق منچستریونایتد آگاه است، به خبرنگاران گفت: وقتی به لهستان رسیدیم در مورد جایگاه بازیکنان و مسوولیت آنها در تیم تصمیم خواهم گرفت ولی انتخاب یک نفر برای مراقبت از رونالدو عاقلانه نیست. من نمی خواهم او در موقعیت تک به تک باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر